سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۲۲۹
پنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰

فکرشهر: رئیس سازمان امداد و نجات کشور از تجهیز و نوسازی ناوگان امداد خبر داد و گفت: گامی بلند در عرصه امدادرسانی با حضور پهپادهای امداد و نجات برداشته می شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، بابک محمودی صبح پنجشنبه در نشست با نجات گران استان بوشهر از حضور ۱۰۰ درصدی و مؤثر نجات گران توانا در عملیات‌ها خبر داد و گفت: زیر ساخت راه اندازی پایگاه‌های واکنش سریع و نیروهای ویژه توانا در استان‌ها ایجاد و نامه‌ها ابلاغ شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور افزود: استان‌هایی که محیط استقرار با همه امکانات را ایجاد کنند تیم‌های توانا در شیفت‌ها شروع به فعالیت خواهند کرد.

محمودی با بیان مشکلات امداد ساحلی و پایگاه‌های ثابت امداد دریایی افزود: پایگاه‌های دریایی و امداد ساحلی نیاز به شیوه‌نامه و بررسی مجدد دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته باید شیوه نامه و برنامه ریزی جدیدی با نگاه به کلیات خدمات و همچنین موانع موجود ایجاد و این مهم مورد توجه ما است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ورود پهپادهای امداد و نجات در مأموریت‌های امدادی خبر داد و گفت: گامی بلند در عرصه امدادرسانی با حضور پهپادهای امداد و نجات صورت خواهد پذیرفت.

وی یادآور شد: در ادامه افزایش توانمندی عملیاتی سازمان امداد و نجات تیم‌های پهپادی با به کارگیری بروز ترین تجهیزات در حوادث مورد استفاده خواهند شد

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر با قدردانی از زحمات ریاست جمعیت هلال احمر کشور در تأمین بیمه و خدمات و حمایت‌های صورت گرفته در رفاهیات امدادگران افزود: این اقدام، اقدامی مهم و مؤثر است که یکی از دغدغه‌های مهم نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر در سطح کشور بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر