جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۲۷۸
جمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱

فکرشهر: امام جمعه آب‌پخش گفت: سنددارکردن زمین‌های مردم آب‌پخش با جدیت دنبال شود و مردم برای دریافت سند مراجعه کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آب‌پخش با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین و یاران با وفایش، اظهار داشت: از همه هیئت‌های عزاداری و تعزیه‌خوان‌ها انتظار داریم طوری برنامه ریزی کنید که نیم ساعت قبل از اذان برنامه‌ها تمام شده باشد.

وی با اشاره به پنجم مرداد ماه سالروز اولین اقامه نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت طالقانی خاطرنشان کرد: ۴۴ سال از این تاریخ می‌گذارد و بالغ بر ۹۰۰ نماز جمعه در ایران برگزار می‌شود.

امام جمعه آب‌پخش افزود: در طول هفته نماز جماعت فراوان برگزار می‌شود اما نماز جمعه نقش و تأثیر بیشتری دارد؛ یکی از وظایفی که ائمه جمعه باید توجه داشته باشند این است که پدر هستند و رفتارشان باید پدرانه باشد.

رضایی با بیان اینکه نماز جمعه باید پشتیبان انقلاب اسلامی باشد اضافه کرد: مقام معظم رهبری خطاب به ائمه جمعه فرمودند که خطبه‌های نماز جمعه شما را افراد با دیدگاه‌های مختلف می‌شنوند و اگر امامت جمعه از انقلاب گرفته شود انقلاب لطمه سخت خواهد خورد.

وی افزود: هفته آینده سالروز عملیات مرصاد است که منافقین فکر می‌کردند با یک عملیات نظامی که چند بیشتر طول نمی‌کشد می‌توانند انقلاب اسلامی را دچار چالش کنند ولی در ساعات اولیه با اقتدار نیروی نظامی ارتش و سپاه و بسیج و مردم روبرو شدند و شکست سنگینی خوردند.

امام جمعه آب‌پخش با اشاره به اینکه منافقین با حمایت بیگانگان دست به چنین کارهایی زدند افزود: امروز امنیت خود این بیگانگان هم به خاطر دفاع از آنها به خطر افتاده است.

وی بیان کرد: در بحث سنددار کردن اراضی ۳۸ هکتاری آب‌پخش فقط ۱۴ نفر تشکیل پرونده دادند و انشاالله بقیه نفرات هم مراجعه کنند و با قیمت سال ۱۳۷۱ این موضوع را دنبال کنند. ۱۱ سند صادر شده است و بقیه افراد هم پیگیری کنند.

رضایی ضمن محکوم کردن قرآن سوزی در کشور سوئد اظهار داشت: دشمن فکر می‌کند می‌تواند جلوی قدرت اسلام بایستند ولی روز به روز صدای شکستن استخوان‌های شما به گوش می‌کرد و نمی‌توانید جلوی استکباری ستیزی را بگیرید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر