سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
حسینی در گفت و گو با «فکرشهر» خبر داد:
فکرشهر: بر اثر برخورد یک دستگاه تانکر، یک خودروی رانا، یک بندکروز و یک دستگاه پژو 405 در محور خورموج به کنگان، 2 نفر کشته و 12 نفر مصدوم شدند...
کد خبر: ۱۴۳۴۴
جمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

فکرشهر: بر اثر برخورد یک دستگاه تانکر، یک خودروی رانا، یک بندکروز و یک دستگاه پژو 405 در محور خورموج به کنگان، 2 نفر کشته و 12 نفر مصدوم شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تایید این خبر گفت: این حادثه ی مرگبار ساعت 18 و 39 دقیقه ی امروز، جمعه ـ 13 شهریورماه 94 ـ در کیلومتر 8 محور خورموج به کنگان رخ داده است.

\n\n

سید مجید حسینی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه، 2 نفر سرنشین خودروی پژو 405 که هر دو هم مرد بودند، کشته شدند و 12 نفر نیز مصدوم گردیدند.

\n\n

\n\n

وی ادامه داد: از 12 مصدوم، 6 نفر زن، 3 نفر مرد و  3 نفر هم کودک بوده اند که 9 نفر آنان از جمله 3 کودک، سرنشین خودروی رانا بوده اند.

\n\n

حسینی گفت: بالافاصله پس از وقوع این حادثه، آمبولانس های پایگاه اورژانس 115 شهری خورموج به محل اعزام شدند و  بعد ازاقدامات اولیه، مصدومان را به بیمارستان زینبیه این شهر منتقل نمودند.

\n\n

وی در گفت و گو با فکرشهر اضافه کرد: یکی از مصدومین که دختر بچه ای یک ساله است در بخش ویژه و سایر مصدومین در اورژانس بیمارستان زینبیه بستری می باشند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر