جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۶۳۱
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

فکرشهر: امام جمعه خارگ گفت: دشمنی با ساحت مقدس قرآن، رسوایی برای داعیه داران حقوق بشر و عواقب آن برای دولت‌های حامیان این جریان سازمان یافته است.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمود کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اربابان پشت پرده هتک حرمت به قرآن، با مغزهای کوچک خود فکر می‌کنند تقدس آن را از بین می‌برد در حالی که قرآن در قلوب مسلمین فروزان است و تفکر قرآنی در برابر زیاده خواهی‌های مضحک آنان به ما قدرت مضاعف و حرکت رو به رشد داده است.

وی افزود: امت اسلامی واقف است که ضربات بر پیکره طواغیت نفس‌های آنان را به شماره انداخته است و این عمل جاهلانه صهیونیستی و آمریکایی دشمن شناسی ادیان مختلف را تقویت می‌کند و دین باوری را در جهان گسترش خواهد داد.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: دشمنی با ساحت مقدس قرآن، رسوایی برای داعیه داران حقوق بشر و عواقب آن برای دولت‌های حامیان این جریان سازمان یافته است.

وی تاکید کرد: سازمان‌های بین‌المللی لازم است برخورد جدی با افراد و دولت‌های حامی داشته باشند زیرا اشاعه، حرمت‌شکنی و ترویج هتک حرمت به مقدسات دامن همه ادیان را خواهد گرفت و امنیت جهان را را با مخاطره روبرو خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر