جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مصلح همچنین از شیوع مصرف دخانیات به ویژه قلیان در شهرستان انتقاد کرد و خواستار برخورد مسئولان با این پدیده شد...
کد خبر: ۱۴۳۷
جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: امام جمعه برازجان از رشد بی‌رویه قیمت‌ها در بازار انتقاد کرد و خواستار تلاش جدی مسئولان برای تثبیت بازار شد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: متقین در واقع دنیا را به اسارت گرفته‌اند و توجه متقین و پرهیزگاران به سوی خداست.

وی افزود: باید در هر شرایطی از گناه و ناپاکی دوری گزینیم و با تقوا و پرهیزگاری در مسیر سعادت دنیوی و اخروی گام برداریم.

امام جمعه برازجان در خطبه دوم نیز با اشاره به 20 جمادی‌الثانی، سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) و روز مادر خاطرنشان کرد: زنان ما باید به حضرت فاطمه(س) اقتدا کنند و در تمام رفتارها از این بانوی عظیم‌الشان الگوبرداری کنند.

مصلح تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در زهد، پارسایی، دفاع از ولایت و ... باید الگوی زنان باشد و زنان باید همواره از ایشان الگو بگیرند.

وی با اشاره به نقش زنان در جامعه گفت: زنان بزرگ در واقع پرورش دهنده زنان و مردان بزرگ هستند و جایگاه زن در اسلام جایگاه ویژه‌ای است.

امام جمعه برازجان در ادامه با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و هرگونه تهدیدات دشمنان را دفع می‌کند.

مصلح به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه نقش اساسی در مقابله با گروهک‌ها، دفاع مقدس و همچنین دفع فتنه‌های مختلف داشته و امروز نیز در سازندگی حاضر است و به فرموده امام خمینی(ره) " اگر سپاه نبود کشور هم نبود".

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به شعار سال اشاره کرد و یادآور شد: اقتصاد مقاومتی باید ترویج شود و خود مردم در این راستا نقشی تاثیرگذار دارند.

امام جمعه برازجان ابراز داشت: استفاده از تولیدات داخلی، دوری از مدگرایی، استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور، پرداخت مالیات به‌موقع و همکاری با مدیران اجرایی از وظایف مردم در زمینه رشد و توسعه اقتصادی است.

مصلح همچنین از شیوع مصرف دخانیات به ویژه قلیان در شهرستان انتقاد کرد و خواستار برخورد مسئولان با این پدیده شد.

امام جمعه برازجان با اشاره به نارضایتی مردم از افزایش قیمت‌ها در روزهای اخیر خواستار تلاش جدی مسئولان برای جلوگیری از رشد بی‌رویه قیمت‌ها در بازار شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر