جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۰۳۳
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲

فکرشهر: مسئول دپارتمان کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان بوشهر گفت: خانواده‌های هم استانی در انتخاب مدرسه فوتبال و باشگاه‌های ورزشی باید مراقب باشند تا فریب سودجویان را نخورند.

به گزارش فکرشهر، احسان دریانورد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: استان بوشهر همواره مهد پرورش بازیکنان بزرگ بوده و این ظرفیت منجر شده تا برخی به دنبال سوء استفاده از این ظرفیت باشند.

وی بیان کرد: با شرایط پیش آمده خانواده‌ها باید دقت کنند تا در انتخاب مدرسه فوتبال، تیم‌های باشگاهی و تمرین‌های خصوصی تنها اقدام به انتخاب مربیان مجوزدار از هیات فوتبال کنند.

دریانورد ادامه داد: در موارد متعددی افراد سودجو به بهانه‌های مختلف بازیکنان و خانواده‌ها را به بیرون از استان ترغیب و منجر به سوء استفاده می‌شوند آن هم در شرایطی که استان بوشهر در تمام‌ رده‌های سنی در لیگ‌های کشوری و استانی صاحب تیم است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ بازیکن بوشهری در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به اردوهای استعدادیابی تیم ملی انتخاب شدند که این نشان از ظرفیت بالای بازیکن سازی در استان بوشهر است.

دریانورد در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: با اعلام لیست تیم ملی نونهالان هفت بازیکن بوشهری به نام‌های احمد شهابی، محمود دانایی فرد، سینا فولادی، سامان خسروی، ابوالفضل رجب زاده، مهرشاد آردن و سینا جمال به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شدند.

وی یادآور شد: این اردو در ۱۳ و ۱۴ مرداد جاری در مرکز ملی فوتبال ایران در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر