دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: همزمان با سال تحصیلی جدید ۱۴۱ کلاس درس جدید در قالب ۲۷ مدرسه به فضاهای آموزشی استان بوشهر افزوده می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومي اداره كل نوسازي ،توسعه و تجهيز مدارس استان بوشهر ، احمد مرادی با بیان اینکه 38 پروژه در نوسازی مدارس استان بوشهر آماده بهره‌برداری است اظهار داشت: این طرح‌های عمرانی در قالب طرح‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی دراستان بوشهر اجرا شده است.
کد خبر: ۱۴۴۰۷
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

فکرشهر: مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر گفت: همزمان با سال تحصیلی جدید ۱۴۱ کلاس درس جدید در قالب ۲۷ مدرسه به فضاهای آموزشی استان بوشهر افزوده می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومي اداره كل نوسازي ،توسعه و تجهيز مدارس استان بوشهر ، احمد مرادی با بیان اینکه 38 پروژه در نوسازی مدارس استان بوشهر آماده بهره‌برداری است اظهار داشت: این طرح‌های عمرانی در قالب طرح‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی دراستان بوشهر اجرا شده است.

\n\n

وی با بیان اینکه اعتبارات این طرح‌‎ها تخصیص یافته است، تصریح کرد: در اجرای این 38 پروژه ‌27 میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری شده است.

\n\n

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر زیربنای این طرح‌‎ها را افزون بر 20‌ هزارمتر مربع دانست و گفت: از این تعداد پروژه 27 طرح آن آموزشی است که با اعتبار 23.6 میلیارد ریال اجرا شده است.

\n\n

مرادی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید 141 کلاس درس به فضاهای استان بوشهر افزوده می‌شود، بیان کرد: همزمان با سال تحصیلی جدید 141 کلاس درس جدید در قالب 27 مدرسه به فضاهای آموزشی استان بوشهر افزوده می‌شود.

\n\n

وی از افتتاح 11 طرح فرهنگی، ورزشی و مذهبی خبرداد و خاطرنشان کرد: 11 پروژه عمرانی در مدارس استان بوشهر در قالب طرح‌های فرهنگی، ورزشی و مذهبی اجرا شده که در سال تحصیلی جدید  با اعتبار 3.4 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر