جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۴۶۶
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱

فکرشهر: رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: تاکنون ۹۶ روستای کشور صاحب خانه تیراندازی شده و بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال، این میزان ۲ هزار روستا را شامل می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، مرتضی قربانی در نشست مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی استان بوشهر اظهار داشت: ورزش تیراندازی در جهان از جایگاه مهمی برخوردار است که به منظور توسعه این ورزش اقدامات مناسبی در سطح کشور در حال انجام است.

وی افزود: بیش از ۱۹۰ نشان در رشته‌های مختلف تیراندازی توزیع می‌شود که نشان‌دهنده اهمیت این ورزش در سطوح بین‌المللی است.

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت مناسبی برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی است و به دنبال این هستیم که مسابقات بین‌المللی کشور‌های حاشیه خلیج فارس در بوشهر برگزار شود.

قربانی یادآور شد: فدراسیون تیراندازی در بین ۵۰ فدراسیون برتر جهان قرار دارد و موفقیت ورزشکاران ایرانی در رده‌های ملی تیم‌های ملی با ۱۵ نشان طلا، نقره و برنز با اعزام به ۱۲ کشور نشان از زنده‌بودن این ورزش مدال‌آور است.

رئیس فدراسیون با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات گلوله‌زنی پس از ۶۵ سال در کشور، اظهار داشت: به زودی بوشهر میزبان دور دوم این مسابقات خواهد بود.

وی از کسب نخستین سهمیه ایران در المپیک پاریس از سوی فدراسیون تیراندازی خبر داد و گفت: هانیه رستمیان ملی‌پوش رشته تپانچه نخستین سهمیه ایران برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب کرد.

در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی استان بوشهر رأی‌گیری از بین اعضای مجمع انجام شد که حجت‌الله نوری با کسب ۱۴ رأی در سمت رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهر برای چهار سال دیگر ابقاء شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر