شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۵۱۵
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳

فکرشهر: امام جمعه رشت گفت: دولتمردان ما سرنوشت سیاسی و اقتصادی ایران را به مذاکرات گره نمی‌زنند.
 
به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رشت اظهار کرد: امروز در سایه انقلاب و جوانان این مرز و بوم، ایران اسلامی در قدرت دفاعی کشور زبانزد بوده و این موفقیت را مدیون خون شهدا و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.
 
وی به حادثه تروریستی شیراز که منجر به شهادت هموطنان عزیزمان شد اشاره کرد و افزود: رژیم منحوس صهیونیستی در تلاش است تا با تهدیدات و اقداماتی تمرکز را از روی خود بردارد و جبهه مقاومت را نشانه بگیرد اما به گفته تحلیلگران این رژیم به نابودی نزدیک است.
 
امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن با ایجاد تنش بین امت اسلام به دنبال خرابکاری بوده و این تنش در واقعه شاهچراغ مشهود است، گفت: ایجاد بحران و تلخ کردن کام ملت ایران در پس بی ارزش دانستن مذاکرات و برخورد ایران با دشمن از موضع قدرت یکی دیگر از اهداف شوم دشمن در ایجاد این واقعه دردناک بوده است.
 
وی با بیان اینکه در گذشته برخی‌ها آب خوردن ملت را به مذاکره ربط داده بودند، افزود: امروز همه می‌دانند که ایران از موضع قدرت حرف می‌زند و با تمام دنیا به غیر از آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی در ارتباط است.
 
امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را مکتب فکری می‌داند، اضافه کرد: دولت ایران سرنوشت سیاسی و اقتصادی ایران را به مذاکرات گره نمی‌زند.
 
آیت الله فلاحتی به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان سپاه اشاره کرد و گفت: ما نقد را می‌پذیریم اما نقد با راهکاری که امید را تزریق کند نه اینکه دنبال یاس و ناامیدی باشد، ایران روی قله پیشرفت قرار دارد و باید با امید پیش رفت.
 
خطیب جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران ملتی بالنده و امیدوار است، تصریح کرد: برخی از انسان‌های ناباب تصمیم گیر، وضع کشاورزان را دچار تزلزل کرده اند لذا اعلام می‌کنیم اگر برنج وارد کرده اند وارد بازار نکنند تا برنج کشاورزان ایرانی به فروش برود اگر هم وارد نکردند صبر کنند تا حاصل دست رنج شالیکاران با آرامش خاطر وارد بازار شود تا رضایتمندی کشاورزان گیلانی را فراهم کند.
 
وی به اقدام قابل تحسین رسانه ملی برای معرفی کاندیداها در راستای جلوگیری از هدر رفت هزینه‌ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم که کاندیداهایی که توان هزینه‌های انتخاباتی ندارند از این ظرفیت به درستی استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر