شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
کد خبر: ۱۴۴۵۲۱
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

فکرشهر: آژانس گردشگری دولتی سعودی، «Visit Saudi» رسما اسپانسر جهانی جدید لالیگا، دسته برتر لیگ حرفه‌ای فوتبال اسپانیا شد.
 
به گزارش فکرشهر از انتخابف «ویزیت سعودی» با هدف نشان دادن کشور سعودی به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین مقاصد و تقویت صنعت گردشگری این قرارداد همکاری با لالیگا را به امضا رسانده است.
 
در اطلاعیه سازمان لیگ فوتبال اسپانیا آمده است: «قرارداد مشارکت نشان‌دهنده ارتباط تاریخی قوی بین لالیگا و سعودی است. بیش از 15 سال است که بازی‌های لالیگا توسط میلیون‌ها هوادار فوتبال در سراسر سعودی دنبال می‌شود. بازیکنان فوتبال سعودی در اسپانیا و همچنین بازیکنان اسپانیایی در لیگ سعودی بازی کرده‌اند. سعودی اکنون بیش از شش باشگاه رسمی هواداران برای تیم‌های لالیگا دارد.»
 
اخیرا شرکت هواپیمایی «ریاض ایر» هم به‌عنوان اسپانسر اصلی باشگاه اتلتیکو‌مادرید معرفی شد.
 
فدراسیون فوتبال سعودی در دسامبر 2017 قراردادی با لالیگا منعقد کرد که زمینه‌ساز انتقال ملی‌پوشان سعودی به لیگ‌های معتبر اروپایی می‌شود. اولین مرحله از این قرارداد نیز با انتقال همزمان 9 بازیکن به تیم‌های اسپانیایی انجام شد.
 
سوپرجام فوتبال اسپانیا نیز از سال 2020 با فرمتی جدید در سعودی برگزار می‌شود و در این رابطه فدراسیون فوتبال اسپانیا قراردادی طولانی مدت و تا سال 2029 با فدراسیون فوتبال سعودی به امضا رسانده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر