جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۶۵۰
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳

فکرشهر: هواشناسی بوشهر از ادامه وزش جریانات گرم و مرطوب جنوبی و رگبار پراکنده باران و رعد و برق در برخی نقاط خبر داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به بارش باران در برخی نقاط استان از روز گذشته تا کنون، افزود: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، تا فردا در برخی نقاط استان به‌خصوص ارتفاعات، در ساعت‌هایی از بعد از ظهر تا اوایل شب وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت رشد ابر، وزش باد و تندباد لحظه‌ای، بارش پراکنده، رعد و برق و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.
 
حسین مستانه ادامه داد: همچنین هوای گرم و مرطوب و شرجی در سطح استان امروز نیز ادامه خواهد داشت.
 
وی گفت: از فردا جهت جریان به تدریج شمال غربی خواهد شد و تا پایان هفته در برخی ساعت‌ها وزش باد و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر جهت وزش باد را تا فردا متغیر، بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت، در بعدازظهر تا اوایل شب در هنگام وزش تندباد بیش از ۴۲ کیلومتر در ساعت و از فردا به‌تدریج شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.
 
وی اضافه کرد: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و امروز در ساعت‌هایی تا اوایل شب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.
 
مستانه گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۴۰ دقیقه بامداد، مد دریا ساعت ۱۱:۳۰ و جزر دوم ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر