يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر؛
فکرشهر ـ مصطفی منفرد: امروز چهارشنبه یکم شهریورماه با حضور دکتر لطف اله علیپور و دکتر هدا موری بازفتی رئيس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر خارگ در فرودگاه شهدای این جزیره از افتخار آفرینان نونهال جزیره خارگ که موفق به کسب دو مدال در مسابقات بین المللی نوید کاپ کاراته در تهران شدند، مراسم استقبال انجام گرفت
کد خبر: ۱۴۴۷۴۵
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

به گزارش «فکرشهر»، مسابقات بین المللی نوید کاپ‌ طی روز های ۳۱ مرداد الی ۳ شهریور در استان تهران برگزار می شود و ورزشکارانی که صاحب مدال شوند رنکینگ ملی کاراته برای آن ها حساب میگردد.

مسابقات بین المللی کاراته “نوید کاپ” در دو بخش آقایان و بانوان و در تمام رده های سنی طی روز های ۳۱ مرداد الی ۳ شهریور در استان تهران برگزار خواهد شد.

ورزشکارانی که در این رویداد شرکت کنند و در اوزان رسمی فدراسیون جهانی کاراته در رده های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال شرکت کنند و مقام بیاورند رنکینگ ملی کاراته ایران برای آن ها ثبت خواهد شد که به برای نفر اول ۱۰۰ امتیاز، نفر دوم ۷۰ و سوم ۳۰ امتیاز تعلق خواهد گرفت.

سه دختر کاراته کار خارگی که در قالب تیم استان بوشهر در این مسابقات شرکت نموده بودند موفق به کسب دو مدال خوشرنگ شدند که خانم سانیا عباسی مقام اول و مدال طلا را کسب نمود همچنین خانم یکتا علی پور مقام دوم و مدال نقره را دریافت کرد.

لازم به ذکر است، مدیریت عملیات عمومی جزیره خارگ این ورزشکاران را جهت شرکت در مسابقات حمایت و پرواز رفت و برگشت و اقامت در هتل را برای نامبردگان مهیا نمودند.

امروز چهارشنبه با حضور دکتر لطف اله علیپور و دکتر هدا موری بازفتی رئيس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر خارگ در فرودگاه شهدای جزیره از این دختران افتخار آفرین مراسم استقبالی انجام گرفت و با اهدای هدایایی از آنها تقدیر شد.

این قهرمانی ارزشمند را به ایشان، جامعه ورزشی خارگ و استان، و مردم گرانقدر ورزشکار و ورزش دوست تبریک عرض نموده و امید آن داریم تا این موفقیت عظیم، زمینه ساز پیروزی های بزرگتر و حضور پر قدرت در دیگر عرصه های بین المللی ورزش شود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر