چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۹۳۲
سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸

فکرشهر: رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، اردوی تدارکاتی تیم ملی رده‌های سنی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی آسیا از امروز به میزبانی جزیره خارک آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، "خدیجه آبزن "روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: این اردو که به جهت شباهت آب و هوایی جزیره خارک در خلیج نیلگون همیشه فارس با شرایط جوی کشور امارات میزبان رقابت‌ها برنامه ریزی شده است تا روز شنبه یازدهم آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این اردو شطرنج بازان رده‌های سنی ایران تحت نظارت" سید حامد موسویان" سرمربی و "هما علوی" مربی تیم جهت آماده سازی بیشتر و بهتر برای حضور مقتدرانه در رقابت‌های قهرمانی آسیا که از ۲۲ آذر ماه سال جاری به میزبانی شهر العین برگزار می‌گردد انجام شده است.

رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآورشد: فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران پس از کسب مقام قهرمانی تیمی بازی‌های آسیایی هانگژو ضمن برنامه ریزی برای تقویت تیم ملی بزرگسالان، اقدامات ویژه‌ای هم در راستای توانمندسازی رده‌های سنی و ایجاد انگیزه بین آینده سازان شطرنج ایران انجام داده است تا در آینده پشتوانه سازی خوبی در این رشته انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر