پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۷۶۲
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: مرداد ماه سالجاری مقدار ۲۳ تن انواع مواد غذائی، آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته در این شهرستان کشف، جمع‌آوری و امحا شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ماه زرافشون رفیعی روز چهارشنبه اظهارکرد: باتوجه به اینکه یکی از فعالیت‌های واحد غذا و دارو ، نظارت بر کالاهای وارداتی در مبادی مرزی است این مقدار کالا را در گمرک شهر دلوار که از درجه مصرف انسانی خارج‌شده بود کشف کردند.

وی افزود: تمامی مواد غذائی و کالاهای آرایشی و بهداشتی به‌ محض ورود به گمرک توسط نماینده غذا و دارو مورد بازدید و بررسی قرار می‌گیرد و درصورتی‌که ازلحاظ بهداشتی مخاطره‌ای برای سلامت مردم داشته باشد از ورود آن به کشور جلوگیری خواهد شد.

رفیعی تصریح کرد: پارسال نیز در بازدیدهای انجام‌شده از گمرکات شهرستان تنگستان ۱۴ تن انواع مواد غذائی کشف‌ شده بود که پس از انجام مراحل قانونی جمع‌آوری و امحا شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: مواد غذائی ، آرایشی و بهداشتی کشف‌ شده با حضور نمایندگان اداره اموال تملیکی استان بوشهر، شبکه بهداشت و درمان تنگستان، نیروی انتظامی، گمرک و قوه قضائیه در تنگستان امحا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر