سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با درباره آخرین وضعیت تغییرات تقسیمات کشوری در استان بوشهر گفت: دولت برنامه‌ای برای تغییرات در این حوزه ندارد.\n خبرگزاری فارس: دولت برنامه‌ای برای تغییر تقسیمات کشوری در استان بوشهر ندارد\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشست با مردم روستای کره بند بوشهر افزود: این‌که مسئولان صرفاً بگویند با بحران آب مواجه هستیم و اقدامی برای رفع موانع موجود برای کاهش تأثیرات خشک‌سالی و کم‌آبی نکنند نمی‌تواند تأمین‌کننده خواسته‌های مردم باشد.
کد خبر: ۱۴۴۸۱
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با درباره آخرین وضعیت تغییرات تقسیمات کشوری در استان بوشهر گفت: دولت برنامه‌ای برای تغییرات در این حوزه ندارد.
\n خبرگزاری فارس: دولت برنامه‌ای برای تغییر تقسیمات کشوری در استان بوشهر ندارد

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشست با مردم روستای کره بند بوشهر افزود: این‌که مسئولان صرفاً بگویند با بحران آب مواجه هستیم و اقدامی برای رفع موانع موجود برای کاهش تأثیرات خشک‌سالی و کم‌آبی نکنند نمی‌تواند تأمین‌کننده خواسته‌های مردم باشد.

\n\n

وی گفت: به دلیل استمرار خشکسالی در قریب به یک دهه، استان بوشهر با بحران کم‌آبی مواجه شده که نگاه جامع مسئولان به حل مشکلات مردم در این زمینه ضروری است.

\n\n

جمیری اضافه کرد: مناطق زیستی پیرامون تالاب حله دارای زمین‌های بکر کشاورزی بوده که سال‌ها تأمین‌کننده نیازهای مردم روستاهای مجاور آن بوده است که هم‌اکنون به دلیل بی‌توجهی‌های انجام‌شده برای تأمین آب با پدیده کم‌آبی مواجه شده است.

\n\n

وی تصریح کرد: این شرایط ضمن به هم زدن اکوسیستم این منطقه سبب تهدید کشاورزی آن نیز شده است که انتظار می‌رود با مداخلات برنامه‌های سازمان‌های مسئول ازجمله آب منطقه‌ای شاهد پیشگیری از خسارات ناشی از کم‌آبی باشیم.

\n\n

جمیری با اعلام اینکه پس از ایجاد سد شهید رئیس‌علی دلواری فکری برای زمین‌های پایین‌دست این سد در دهستان انگالی و رودحله نشده است گفت: با رایزنی با مسئولان وزارت نیرو و شرکت‌های تخصصی زیرمجموعه آب این وزارتخانه زمینه مطالعات ایجاد شبکه آبرسانی به این مناطق انجام‌شده است که سازمان آب منطقه‌ای استان بوشهر به دنبال ایجاد ردیف اعتباری برای اجرای آن است.

\n\n

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با پیگیری و رایزنی‌های انجام‌شده با مسئولان استان بوشهر، زمینه رفع اختلافات موجود بر سر اراضی ملی و زمین‌های مردم ایجاد شده است.

\n\n

وی افزود: به‌زودی یکی از روستاهای دهستان انگالی در شهرستان بوشهر به شکل پایلوت انتخاب‌شده تا زمین‌های که در محدوده اراضی ملی قرار دارد و مردم معتقدند که این زمین‌ها پیش از آن در مالکیت قبلی خودشان بوده است بر اساس اسناد به آن‌ها بازگردانده شود.  

\n\n

به نوشته ی فارس، جمیری در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت تغییرات تقسیمات کشوری در استان بوشهر اظهار کرد: دولت برنامه‌ای برای تغییرات در این حوزه ندارد.

\n\n

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهر چغادک با قریب به 20 هزار نفر جمعیت دارای تمامی شاخص‌های تبدیل به یک بخش است که در دولت گذشته تمامی اقدامات برای وقوع آن انجام شد که به دلیل تغییر دولت انجام‌نشده و دولت یازدهم نیز تمام تغییرات در تقسیمات کشوری را منتفی کرده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر