سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بارش باران همراه با رعد و برق و باد شدید و تگرگ برخی نقاط استان بوشهر را در بر گرفت.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزایش ناپایداری های جوی از عصر روز گذشته تا صبح امروز در مناطق جنوبی استان بوشهر بارش 13 میلیمتری باران در شهرستان جم را در پی داشته است.\n\nراستگو افزود: باران همراه با رعد و برق و باد شدید باعث روان شدن آب و آبگرفتگی معابر شد.
کد خبر: ۱۴۴۸۲
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

فکرشهر: بارش باران همراه با رعد و برق و باد شدید و تگرگ برخی نقاط استان بوشهر را در بر گرفت.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزایش ناپایداری های جوی از عصر روز گذشته تا صبح امروز در مناطق جنوبی استان بوشهر بارش 13 میلیمتری باران در شهرستان جم را در پی داشته است.

\n\n

راستگو افزود: باران همراه با رعد و برق و باد شدید باعث روان شدن آب و آبگرفتگی معابر شد.

\n\n

وی سرعت باد در جم را 110 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: باد با سرعت 80 کیلومتر همراه با گرد و خاک شهرستان عسلویه را نیز درنوردید.

\n\n

به گفته خبرنگار ما از جم باران همراه با باد شدید باعث ریزش محصول خرمای نخلستان ها در جم شده و در برخی مناطق شهر جم نیز شب گذشته برق به طور موقت قطع شد. 

\n\n

مناطق جنوبی استان به ویژه عسلویه و جم همچنان ابرناک است اما سرعت باد اکنون کاهش یافته است.

\n\n

اگر چه از بعد از ظهر دیروز تا بامداد امروز طوفان شدید منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه را در نوردیده است اما هیچ گونه حادثه ای در اثر طوفان گزارش نشده است و فعالیت عادی تاسیسات نفت، گاز و پتروشیمی در این منطقه ادامه دارد. 

\n\n

همچنین برای جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از طوفان، ستاد مدیریت بحران در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تشکیل شده است.

\n\n

طبق نقشه های هواشناسی ناپایداری های جوی تا جمعه در استان بوشهر ادامه دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر