پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:
فکرشهر: رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند که «ما فقط در قضیه‌ی هسته‌ای با مذاکره با آمریکا به دلایل مشخص موافقت کردیم و بحمدالله مذاکره‌کنندگان ما هم خوب ظاهر شدند.»...
کد خبر: ۱۴۴۸۵
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند که «ما فقط در قضیه‌ی هسته‌ای با مذاکره با آمریکا به دلایل مشخص موافقت کردیم و بحمدالله مذاکره‌کنندگان ما هم خوب ظاهر شدند.»

\n\n

به گزارش فکرشهر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح روز چهارشنبه در دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم اظهار کردند: بعد از مذاکرات هسته‌ای، در رژیم صهیونیستی گفتند تا ۲۵ سال از دغدغه‌ی ایران آسوده‌ایم؛ به شما می‌گویم؛ اولاً شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید و ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت. ثانیاً در این مدت هم روحیه‌ مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت‌.

\n\n

ایشان در بخش دیگری از بیانات‌شان خاطرنشان کردند: آمریکا دشمنی خود را پنهان نمی‌کند؛ یکی لبخند می‌زند، یکی مصوبه علیه ایران تهیه می‌کند.

\n\n

ایشان هم‌چنین در بیانات‌شان یادآور شدند: دنبال چیزی به نام مذاکره با ایرانند؛ مذاکره وسیله‌ای است برای نفوذ و تحمیل خواست‌ها؛ ما فقط در قضیه‌ی هسته‌ای با مذاکره با آمریکا به دلایل مشخص موافقت کردیم و بحمدالله مذاکره‌کنندگان ما هم خوب ظاهر شدند.

\n\n

رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: در عرصه‌های دیگر اجازه‌ مذاکره با آمریکا ندادیم و با آن‌ها مذاکره نمی‌کنیم‌.

\n\n

ایشان در بخشی از بیانات‌شان با یادآوری این‌که «امام بزرگوار فرمود: آمریکا شیطان بزرگ است» خاطرنشان کردند: بعضی اصرار دارند این شیطان بزرگ را به شکل فرشته وانمود کنند. ملت ایران این شیطان را بیرون کرد؛ نباید بگذاریم از در بیرونش کردیم از پنجره برگردد و نفوذ پیدا کند.‌

\n\n

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر