جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه ۱۴ هزار نوآموز وارد مدارس بوشهر می‌شوند، گفت: امسال ۱۸۹ هزار دانش‌آموز در استان بوشهر به کلاس درس می‌روند.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، ناصر کرمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مواردی که باعث آرامش دانش آموزان در مدارس می‌شود، برق است لذا با هماهنگی صورت‌گرفته با اداره برق بنا شد با تفکیک هزینه‌های برق مدارس با ادارات، معوقات برق مدارس پرداخت و اداره برق نیز در عدم قطع برق با ما همکاری کنند.
کد خبر: ۱۴۵۰۷
پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه ۱۴ هزار نوآموز وارد مدارس بوشهر می‌شوند، گفت: امسال ۱۸۹ هزار دانش‌آموز در استان بوشهر به کلاس درس می‌روند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، ناصر کرمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مواردی که باعث آرامش دانش آموزان در مدارس می‌شود، برق است لذا با هماهنگی صورت‌گرفته با اداره برق بنا شد با تفکیک هزینه‌های برق مدارس با ادارات، معوقات برق مدارس پرداخت و اداره برق نیز در عدم قطع برق با ما همکاری کنند.

\n\n

وی از برگزاری کارگروه همدلی و همزبانی به مناسبت اول مهر و بازگشایی مدارس در استان بوشهر خبر داد و گفت: در ابتدای سال تحصیلی جدید ۱۴هزار نوآموز، ۱۹ هزار و ۴۰۰ پایه اول و جمعا ۱۸۹ هزار دانش آموز در اول مهر به مدرسه می روند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی صورت گرفته، افزود: ۳۲۰ کلاس هوشمندسازی شده است و ۴ هزار و ۱۰۰ فرهنگی در هشت هزار ۷۰۰ کلاس درس و دو هزار ۱۰۰ مدرسه به امر تعلیم و تربیت مشغول می‌شوند.

\n\n

وی در خصوص نیاز مدارس عنوان کرد: اکنون با نیاز سنجی صورت گرفته، یک هزار و ۶۲۵ کولر با مبلغی بالغ بر شش میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال و هفت هزار و۷۵۰ نیمکت در دبستان و هشت هزار نیمکت در متوسطه نیاز است.

\n\n

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر دانش آموز در روز اول مهر می‌داند در آن روز چه برنامه درسی دارد، افزود: «مهر چتر خویش گسترده است همدلی و همزبانی آورده است» عنوان شعار امسال اول مهر است.

\n\n

وی به اینکه ۱۴ اداره به عنوان معین مدارس اعلام آمادگی کردند، افزود: ۴۰۰ بسته حمایتی نیز برای دانش‌آموز بی بضاعت کمیته امداد و بهزیستی آماده شده است.

\n\n

وی از کمبود شدید نیروی انسانی در عسلویه خبر داد، گفت: تجمیع‌های مختلفی در کلاس‌های درس مدارس استان انجام شده اما مدرسه‌ای تعطیل نشده است.

\n\n

وی با بیان اینکه با تجمیع کلاس‌های برخی رشته‌ها در برخی مدارس حذف شده است، گفت: برخی دانش آموزان به اجبار مجبور به رفتن به رشته یا شهری دیگر برای تحصیل در آن رشته شدند.

\n\n

وی افزود: ۵۷۰ نیروی انسانی غیر بومی در استان وجود دارد که از این تعداد ۴۲۰ نفر درخواست انتقال دارند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر