جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهروندان دیر می گویند: حضور و استقرار سه پزشک متخصص داخلی، اطفال و اعصاب و روان در درمانگاه تخصصی هلال احمر این شهر موجب دسترسی آسانتر آنان به متخصص و رضایت مردم شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، نرگس ابراهیمی یکی از ساکنان شهر دیر به ایرنا گفت: سال هاست که این شهرستان از نبود بیمارستان و پزشک متخصص رنج برده و اکنون با اسقرار پزشکان متخصص تا حدودی بخشی از مشکلات مردم کاهش پیداکرده است.\n\nوی افزود: در گذشته مردم برای معاینه و ویزیت پزشک متخصص اغلب باید به مرکز استان بوشهر یا فارس سفر می کردند که هزینه زیادی برای آنان داشت.
کد خبر: ۱۴۵۲۱
جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

فکرشهر: شهروندان دیر می گویند: حضور و استقرار سه پزشک متخصص داخلی، اطفال و اعصاب و روان در درمانگاه تخصصی هلال احمر این شهر موجب دسترسی آسانتر آنان به متخصص و رضایت مردم شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نرگس ابراهیمی یکی از ساکنان شهر دیر به ایرنا گفت: سال هاست که این شهرستان از نبود بیمارستان و پزشک متخصص رنج برده و اکنون با اسقرار پزشکان متخصص تا حدودی بخشی از مشکلات مردم کاهش پیداکرده است.

\n\n

وی افزود: در گذشته مردم برای معاینه و ویزیت پزشک متخصص اغلب باید به مرکز استان بوشهر یا فارس سفر می کردند که هزینه زیادی برای آنان داشت.

\n\n

وی گفت: امیدواریم که دولت تدبیر و امید هرچه زودتر بیمارستان در دست ساخت دیر را به اتمام برساند تا مردمی که نیاز به بستری و عمل جراحی دارند، سرگردان بیمارستان های شهرستان های همجوار نشوند.

\n\n

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر هم در گفت وگویی با ایرنا افزود: دکتر محمد خالدی متخصص داخلی ،دکتر شامیری متخصص اطفال و دکتر ثابتی متخصص اعصاب و روان صبح روز های یکشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه پذیرای بیماران دردرمانگاه تخصصی هلال احمر شهرستان دیر می باشند.

\n\n

مهدی نظامیان گفت: در حالی که سال هاست مردم این شهرستان از نبود بیمارستان رنج می برند ،استقرار پزشکان متخصص برای ویزیت مردم می تواند بخشی از مشکلات درمانی آنان را برطرف کند.

\n\n

وی افزود: هدف از این کار افزایش دسترسی مردم به خدمات و مراقبت های سلامت و جذب و ماندگاری پزشکان در این مناطق می باشد.

\n\n

رییس جمعیت هلال احمر دیر گفت: قرار است که درمانگاه هلال احمر از اول مهر امسال روزانه با استقرار پزشک عمومی و متخصص خدمات ارایه دهد و در برنامه داریم با توافق هلال احمر و

\n\n

دانشگاه علوم پزشکی از اواسط مهر و اول آبان پزشک قلب، زنان و زایمان و متخصص سونوگرافی در این درمانگاه اسقرار پیدا کند.

\n\n

وی افزود: درمانگاه تخصصی هلال احمر دیر در یک طبقه و دارای هشت اتاق معاینه و خدمات درمانی تخصصی فعالیت دارد که بخش های دندانپزشکی، اکو، سونوگرافی، تزریقات و پانسمان ،داروخانه و آزمایشگاه و نوار قلب از جمله دستگاه های درنظرگرفته شده در این درمانگاه است.

\n\n

رییس جمعیت هلال احمر دیر گفت: ساختمان این درمانگاه با زیربنای 450مترمربع توسط غلامرضا فخرایی نیکوکار دیری به هلال احمر شهرستان اهدا شده است.

\n\n

بندردیر در فاصله 180 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد که از بیمارستان قدیمی آن 20سال و از بیمارستان جدید در دست ساخت نیر پنج سال می گذرد که هنوز به بهره برداری نرسیده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر