جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: عید غدیر فرصت خوبی است که علما و اندیشمندان فلسفه ولایت و نقش آن در جامعه اسلامی را برای مردم بازگو کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه این هفته برازجان افزود: انتخاب حضرت علی (ع) به عنوان امام در غدیر خم و آغاز سلسله امامت دین اسلام را کامل کرد.\n\nوی اظهارکرد: امیرالمومنین (ع) در همه زمینه ها برای مسلمانان الگو بوده چنانکه امروز جوانان جامعه حتی سنت حسنه ازدواج را از آن حضرت الگو می گیرند.
کد خبر: ۱۴۵۴۲
جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: عید غدیر فرصت خوبی است که علما و اندیشمندان فلسفه ولایت و نقش آن در جامعه اسلامی را برای مردم بازگو کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه این هفته برازجان افزود: انتخاب حضرت علی (ع) به عنوان امام در غدیر خم و آغاز سلسله امامت دین اسلام را کامل کرد.

\n\n

وی اظهارکرد: امیرالمومنین (ع) در همه زمینه ها برای مسلمانان الگو بوده چنانکه امروز جوانان جامعه حتی سنت حسنه ازدواج را از آن حضرت الگو می گیرند.

\n\n

امام جمعه برازجان با اشاره به سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: اگر زوج های جوان هم در آیین ازدواج و هم تشکیل خانواده از سیره زندگی آن دو حضرت پیروی کنند در زندگی مشترک هیچ گاه دچار اختلاف و مشکل نخواهند شد.

\n\n

وی صبر و شکیبایی در فرهنگ دینی مسلمانان را دارای جایگاه ویژه ای دانست و افزود: در زندگی انسان ممکن است با مشکلاتی روبه رو شود که با صبر و بردباری می تواند بر هر مشکلی غلبه کند.

\n\n

امام جمعه برازجان همچنین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به موضوع حمله به برج های دوقلوی در آمریکا اشاره کرد و گفت: تمام شواهد نشان می دهد حادثه 11 سپتامبر از قبل توسط آمریکا برای لشکرکشی به مناطق متعدد جهان برنامه ریزی شده بود.

\n\n

وی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: کشتار فلسطینیان در اردوگاه صبرا و شتیلا لکه نگینی بر دامان مدافعان حقوق بشر است.

\n\n

مصلح اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در اردوگاه های صبرا و شتیلا، جنایتی مرتکب شد که تاریخ تا ابد آن را فراموش نخواهد کرد.

\n\n

امام جمعه برازجان همچنین به بیانات رهبری در خصوص دشمنی های آمریکا اشاره کرد و گفت: برخی افراد آمریکا را فرشته نجات می دانند و این در حالی است که آمریکا همچنان با دسیسه ها و ترفندهای خود شیطان بزرگ است.

\n\n

وی در ادامه بر حمایت از شورای نگهبان تاکید کرد و گفت: این نهاد چشم بینای مردم و نظام در انتخابات است.

\n\n

امام جمعه برازجان همچنین خواستار توجه و حمایت بیشتر از ورزشکاران دشتستانی جهت حضور در عرصه های ملی و جهانی شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر