پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر آبفای شهرستان بوشهر گفت: از بیستم شهریور انشعابات مشترکان آب دارای بدیهی شهرستان بوشهر قطع می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، امین باباچاهی، با بیان اینکه شهرستان بوشهر در وضعیت بحرانی کمبود آب قرار دارد، گفت: از مردم عزیز می‌خواهیم در روزهای باقی‌مانده از فصل تابستان نیز صرفه‌جویی لازم را داشته تا روزهای باقی‌مانده از این فصل نیز پشت سر بگذاریم .
کد خبر: ۱۴۵۴۵
جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

فکرشهر: مدیر آبفای شهرستان بوشهر گفت: از بیستم شهریور انشعابات مشترکان آب دارای بدیهی شهرستان بوشهر قطع می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، امین باباچاهی، با بیان اینکه شهرستان بوشهر در وضعیت بحرانی کمبود آب قرار دارد، گفت: از مردم عزیز می‌خواهیم در روزهای باقی‌مانده از فصل تابستان نیز صرفه‌جویی لازم را داشته تا روزهای باقی‌مانده از این فصل نیز پشت سر بگذاریم .

\n\n

وی با بیان اینکه از بیست شهریور انشعابات دارای بدهی در سطح شهرستان بوشهر قطع خواهد شد، افزود: شهرستان بوشهر دارای 20 درصد عدم وصولی مطالبات صورت‌حساب‌های آب است که با توجه به هزینه بالای تأمین آب شرب و رساندن تا درب منازل می‌طلبد که مشترکان ضمن صرفه‌جویی صورت‌حاسب‌های خود را به‌موقع پرداخت نموده تا شرکت آبفار بتواند خدمات بهتر و بیشتری به مشترکان ارائه نماید.

\n\n

 باباچاهی در ادامه ضمن اشاره به شبکه‌های فرسوده در سطح روستاهای شهرستان بوشهر گفت: تلاش خواهیم کرد امسال با جذب اعتبار مقدار قابل توجهی از شبکه‌های فرسوده را تعویض نماییم.

\n\n

وی از مردم خواست تا در صورت اعتراض به مبلغ صورت‌حساب‌های خود و یا هرگونه ابهام در صورت‌حساب‌ها با شماره تلفن 33324118 واحد امور مشترکین شهرستان بوشهر تماس حاصل نمایند.

\n\n

به نوشته ی فارس، این مسئول، عمده مشکل عدم پرداخت صورت‌حساب‌ها را واحدهای صنعتی عنوان داشت و خاطرنشان کرد: طی مراحل مختلف هم به صورت شفاهی و هم به صورت مکتوب تقاضای پرداخت بدهی را از این واحدها نموده‌ایم که به دلیل بدهی بالای این واحدها ناچاراً مجبوریم ابتدا این گونه انشعابات را قطع و در مرحله بعد مشترکان مسکونی را مدنظر قرار دهیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر