چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تلاش همه ما باید این باشد که دغدغه های دوران سالمندی را برای سالمندان کاهش دهیم.به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر مصطفی سالاری در بازدید از مرکز نگهداری سالمندان بوشهر افزود: سالمندان امروز، بخش عمده ای از عمر خود را برای خدمت به جامعه و تربیت فرزندان خود صرف کرده اند و ما باید قدردان زحمات این قشر باشیم.وی اضافه کرد: احترام به سالمندان جزیی از فرهنگ ما است و این فرهنگ غنی به خوبی در استان بوشهر مشهود است.
کد خبر: ۱۴۵۸
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تلاش همه ما باید این باشد که دغدغه های دوران سالمندی را برای سالمندان کاهش دهیم.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر مصطفی سالاری در بازدید از مرکز نگهداری سالمندان بوشهر افزود: سالمندان امروز، بخش عمده ای از عمر خود را برای خدمت به جامعه و تربیت فرزندان خود صرف کرده اند و ما باید قدردان زحمات این قشر باشیم.

وی اضافه کرد: احترام به سالمندان جزیی از فرهنگ ما است و این فرهنگ غنی به خوبی در استان بوشهر مشهود است.

سالاری اظهار کرد: بخش خصوصی و خیرین در کنار بهزیستی برای نگهداری از سالمندان کمک زیادی می کنند و ما نیز تلاش می کنیم در حد امکان از این امر حمایت کنیم.

استاندار بوشهر گفت: همه دستگاه ها و مردم باید کمک کنند سالمندان این دوره از زندگی خود را با سختی کمتری سپری کنند و امروز ما باید زحمات، خدمات و تلاش های دیروز این قشر را جبران کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر نیز گفت: در مرکز جامع سالمندان چهار نوع خدمات ارائه می شود.

حیدر عزیرنژاد افزود: هم اکنون 41 سالمند در این مرکز بصورت شبانه روزی نگهداری می شود ضمن اینکه 46 نفر ویزیت در منزل با اکیپ کامل پزشکی دریافت می کنند.

وی تصریح کرد: فیزیوتراپی و آموزش بهداشت سالمندان از دیگر خدمات این مرکز است و طرح مراقبین در منزل نیز طرح جدیدی است که در این مرکز اجرا می شود.

عزیزنژاد ادامه داد: این خدمات توسط بخش خصوصی و با نظارت بهزیستی ارائه می شود اما از آنجا که بیش از 60 درصد سالمندانی که در این مرکز نگهداری می شوند مجهول الهویه هستند و هزینه ای بابت نگهداری آنان پرداخت نمی شود، مرکز با مشکلات زیادی مواجه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر