سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهرکاکی استان بوشهرگفت: این شهر به عنوان مرکز بخش کاکی دارای 13هزارنفر جمعیت است، یک سالن آمفی تئاتر یا سالن اجتماعات چند منظوره ندارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید علی اکبرفاطمی افزود: شهرکاکی دارای جوانان با استعداد درزمینه های فرهنگی وهنری است که نداشتن سالن مشکلاتی را برای فعالیت های فرهنگی وهنری وحتی برای برگزاری همایش های منطقه ای و استانی بوجود آورده است.
کد خبر: ۱۴۶۴۲
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهرکاکی استان بوشهرگفت: این شهر به عنوان مرکز بخش کاکی دارای 13هزارنفر جمعیت است، یک سالن آمفی تئاتر یا سالن اجتماعات چند منظوره ندارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید علی اکبرفاطمی افزود: شهرکاکی دارای جوانان با استعداد درزمینه های فرهنگی وهنری است که نداشتن سالن مشکلاتی را برای فعالیت های فرهنگی وهنری وحتی برای برگزاری همایش های منطقه ای و استانی بوجود آورده است.

\n\n

وی با اشاره به خلاقیت و استعدادهای فراوان در بین جوانان شهر کاکی و لزوم ایجاد بستر لازم برای شکوفایی استعداد این جوانان گفت: در حال حاضر ما در حال جنگ فرهنگی هستیم و دشمن از همه حربه ها و تاکتیک ها جهت ضربه زدن به جوانان و نظام اسلامی استفاده می کند و می بایست زمینه ها و بستر لازم جهت فعالیت های فرهنگی و هنری برای جوانان فراهم باشد.

\n\n

عضو شورای عالی استان های کشور اظهار امیدواری کرد که اعتباراتی جهت ساخت یک سالن اجتماعات چند منظوره و مناسب و در خور شهروندان کاکی در نظر گرفته شود تا یکی از خواسته های دیرینه مردم مبنی بر داشتن یک سالن مناسب و استاندارد محقق شود.

\n\n

شهرکاکی با جمعیت 13هزارنفردر فاصله 40کیلومتری جنوب خورموج و120کیلومتری جنوب بوشهرواقع است .

\n\n

*ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر