چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: مهمترین مشکل مسکن مهر استان بوشهر ایجاد زیرساخت‌ها است.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سیدمحمدحسن باستی بیان کرد: اکنون روند پیشرفت برخی از واحدهای مسکن مهر استان بوشهر مطلوب است که با تامین زیرساخت‌های آن در زمینه آب، برق و ایجاد شبکه فاضلاب زمینه واگذاری به متقاضیان فراهم می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۴۴
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: مهمترین مشکل مسکن مهر استان بوشهر ایجاد زیرساخت‌ها است.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سیدمحمدحسن باستی بیان کرد: اکنون روند پیشرفت برخی از واحدهای مسکن مهر استان بوشهر مطلوب است که با تامین زیرساخت‌های آن در زمینه آب، برق و ایجاد شبکه فاضلاب زمینه واگذاری به متقاضیان فراهم می‌شود.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر تعیین تکلیف واحدهای در دست ساخت و تکمیل آن بر اساس برنامه زمان‌بندی شده افزود: کار ساخت مسکن مهر در استان دارای زمانبندی مشخصی است که باید بر اساس زمان تعیین شده تکمیل و به متقاضیان واگذار شود.

\n\n

باستی با بیان اینکه مسکن مهر ویژه اقشار کم درآمد است بیان کرد: مهمترین مشکل مسکن مهر دراین استان ایجاد زیرساخت‌ها ازجمله شبکه فاضلاب، برقرسانی و آبرسانی است.

\n\n

وی با بیان اینکه سهمیه استان بوشهر در ساخت مسکن مهر ۳۹ هزار و ۹۰۰ واحد است تصریح کرد: شش هزار و ۵۸۶ واحد مربوط به شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و یک‌هزار و ۴۶۴ واحد هم مربوط به شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت تاکنون تکمیل نشده است.

\n\n

معاون استاندار بوشهر با تاکید برتسریع تکمیل واحدهای یاد شده افزود: برخی از مجتمع‌های مسکن مهر با تکمیل طرح‌های آبرسانی و برقرسانی تکمیل می‌شود که این واحدها تا پایان امسال واگذار می‌شود.

\n\n

باستی با اشاره به اینکه تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر استان بوشهر در دستور کار قرار دارد افزود: برای اجرای طرح‌های زیرساختی این واحدهای مسکونی هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذیربط شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر