پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با توجه به نزدیک بودن بازگشایی مدارس ،جلسه هماهنگی توجیهی با حضور کارشناسان مسئول آموزش و پرورش مناطق شهرستان دشتستان و کارشناس مسئول واحد های ستادی شهرستان برگزار گردید .\n\nبه گزارش فکرشهر، نخست قائم مقام رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، مهندس حسین دلخواه ، در خصوص عملکرد واحد بهداشت مدارس در سال تحصیلی گذشته و اهمیت سلامت و بهداشت مدارس دانش آموزان مطالبی را بیان کرد .\n\nسپس کارشناس مسئول سلامت نوجوانان سرکار خانم چمنکار ، مقدمه ای در خصوص برنامه های مداخله ای در سال تحصیلی 94-95 در مدارس را بیان نمود 
کد خبر: ۱۴۷۷۳
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: با توجه به نزدیک بودن بازگشایی مدارس ،جلسه هماهنگی توجیهی با حضور کارشناسان مسئول آموزش و پرورش مناطق شهرستان دشتستان و کارشناس مسئول واحد های ستادی شهرستان برگزار گردید .

\n\n

به گزارش فکرشهر، نخست قائم مقام رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، مهندس حسین دلخواه ، در خصوص عملکرد واحد بهداشت مدارس در سال تحصیلی گذشته و اهمیت سلامت و بهداشت مدارس دانش آموزان مطالبی را بیان کرد .

\n\n

سپس کارشناس مسئول سلامت نوجوانان سرکار خانم چمنکار ، مقدمه ای در خصوص برنامه های مداخله ای در سال تحصیلی 94-95 در مدارس را بیان نمود 

\n\n

وی همچنین در این جلسه ، در خصوص اجرای برنامه ها وپروزه مهر ( جشن بازگشایی مدارس ) ، هماهنگی لازم را با آموزش و پرورش انجام داد. .

\n\n

خانم چمنکار در خصوص برنامه های ی مداخله ای در مدارس گفت :در سال تحصیلی جدید ، در کنار برنامه های مداخله ای برنامه ی پیشگیری از پدیکلوزیس نیز اجرا خواهد شد و توضیح داد ، از

\n\n

ابتدای مهر ، ضربت ،جهت تشخیص، درمان و آموزش پدیکلوزیس در مدارس اجرایی خواهد شد. 

\n\n

در ادامه کارشناس مسئول واحد بهداشت دهان و دندان خانم عیدی در مورد اجرای طرح های فیشور سیلانت و وارنیش فلوراید در مدارس به طور مفصل توضیحات لازم را ارائه کرد .

\n\n

سپس کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای خانم مهندس حسینی اظهار کرد ،مدیران آموزشگاه ها ، برای بهداشت محیط مدارس بخصوص ایمنی ، نظافت ، ترمیم و مرمت مدارس اهمیت ویژه ای قائل شوند ، واز مخازن ذخیره آب، قبل از بازگشایی مدارس بازبینی نمایند. 

\n\n

در پایان جلسه از نمایندگان آموزش و پرورش خواسته شد با برگزاری جلساتی ،تمام مواردی که در این جلسه مطرح شده را به مدیران مدارس و همچنین مربیان بهداشت یادآور شوند .

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر