جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سید مهدی موسوی‌نژاد از جمله نمایندگانی است که به همراه 3 همکار خود در کمیسیون انرژی مجلس تقاضای دیدار با زنجانی را در زندان اوین داشت. \n\nبه گزارش فکرشهر، او در گفت‌و‌گو با ایران تشخیص علنی بودن یا نبودن دادگاه را از اختیارات قاضی پرونده دانست اما توصیه کرد این دادگاه علنی باشد.\n\nنماینده دشتستان افزود: افکار عمومی در طول این دو سال اتفاقات و اخبار مربوط به این پرونده را دنبال کرده و قطعاً اگر دادگاه علنی باشد بسیاری از ابهامات و سؤالات موجود در ذهن مردم برطرف می‌شود و در حقیقت مردم بهتر اقناع می‌شوند.
کد خبر: ۱۴۸۳۹
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶

فکرشهر: سید مهدی موسوی‌نژاد از جمله نمایندگانی است که به همراه 3 همکار خود در کمیسیون انرژی مجلس تقاضای دیدار با زنجانی را در زندان اوین داشت. 

\n\n

به گزارش فکرشهر، او در گفت‌و‌گو با ایران تشخیص علنی بودن یا نبودن دادگاه را از اختیارات قاضی پرونده دانست اما توصیه کرد این دادگاه علنی باشد.

\n\n

نماینده دشتستان افزود: افکار عمومی در طول این دو سال اتفاقات و اخبار مربوط به این پرونده را دنبال کرده و قطعاً اگر دادگاه علنی باشد بسیاری از ابهامات و سؤالات موجود در ذهن مردم برطرف می‌شود و در حقیقت مردم بهتر اقناع می‌شوند.

\n\n

این عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره نگرانی از احتمال ترور زنجانی هم گفت: ما چنین نگرانی نداریم. به هر حال دستگاه قضایی همچنان‌که در بازداشت و برخورد با این متهم اهتمام نشان داده، قطعاً همه جوانب کار را هم سنجیده و مراقب است. 

\n\n

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اصرار شما برای دیدار با زنجانی ناظر بر این قبیل نگرانی‌ها نبوده است؟ تصریح کرد: نه معطوف به این دغدغه‌ها نبوده البته ما انتظار نداشتیم دستگاه قضایی با خواسته ما موافقت نکند چون کمیسیون انرژی برای نخستین بار به این پرونده ورود کرد و در روند کار هم می‌توانست کمک کند. 

\n\n

وی درباره اینکه آیا زنجانی تنها متهم این پرونده است، افزود: به طور حتم این گونه نیست. هیچ گاه یک فرد به تنهایی نمی‌تواند این حجم از تخلفات را انجام دهد حتماً از حمایت صاحبان قدرت و ثروت برخوردار بوده است. موسوی‌نژاد تأکید کرد: دستگاه قضایی باید حامیان زنجانی را هم شناسایی و محاکمه کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر