سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: برخی از مدیران در بوشهر برای انجام وظایف ذاتی خود توانایی لازم را ندارند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا؛ عبدالخالق برزگرزاده روز دوشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: ناتوانی برخی مدیران مشکلات زیادی را در سطح بوشهر ایجاد کرده است.\n\nوی ادامه داد: بسیاری از مشکلاتی که در بوشهر بوجود آمده پیش پا افتاده و ناشی از ضعف برخی مدیران است که در سمت مدیریتی خود یا تمایلی به خدمت ندارند و برای خدمت ناتوان هستند.
کد خبر: ۱۴۸۷۰
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: برخی از مدیران در بوشهر برای انجام وظایف ذاتی خود توانایی لازم را ندارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا؛ عبدالخالق برزگرزاده روز دوشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: ناتوانی برخی مدیران مشکلات زیادی را در سطح بوشهر ایجاد کرده است.

\n\n

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلاتی که در بوشهر بوجود آمده پیش پا افتاده و ناشی از ضعف برخی مدیران است که در سمت مدیریتی خود یا تمایلی به خدمت ندارند و برای خدمت ناتوان هستند.

\n\n

برزگرزاده گفت: ماندن چنین مدیرانی در سمت واگذار شده جای نگرانی، گلایه و ناراحتی دارد.

\n\n

وی با بیان اینکه برخی از مدیران از جان و دل برای بوشهر مایه می گذارند یادآور شد: ضعف برخی از مدیران موجب شده تا اعضای شورای شهر بوشهر بیشتر درخواست حل مشکل شهروندان را از استاندار داشته باشند.

\n\n

برزگرزاده گفت: اگر قرار بر درخواست همه مشکلات سطح شهر از استاندار باشد باید استاندار مدیریت نزدیک به 200 دستگاه اجرایی موجود در بوشهر را برعهده بگیرد

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر