پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: آزمایشگاه سه مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان دشتستان مجهز به دستگاه اتوآنالیزور می شوند .\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، آزمایشگاه سه مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان دشتستان مجهز به دستگاه اتوآنالیزور می شوند .\n\nمسئول آزمایشگاه مرکزی شهرستان در این رابطه گفت: به زودی سه مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان دشتستان که جمعیت بالایی را تحت پوشش خود دارند و ازدور از مرکز شهرستان میباشند مجهز به دستگاه آنالیزور میشوند .
کد خبر: ۱۴۸۷۶
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

فکرشهر: آزمایشگاه سه مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان دشتستان مجهز به دستگاه اتوآنالیزور می شوند .

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، آزمایشگاه سه مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان دشتستان مجهز به دستگاه اتوآنالیزور می شوند .

\n\n

مسئول آزمایشگاه مرکزی شهرستان در این رابطه گفت: به زودی سه مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان دشتستان که جمعیت بالایی را تحت پوشش خود دارند و ازدور از مرکز شهرستان میباشند مجهز به دستگاه آنالیزور میشوند .

\n\n

این مقام مسئول در تکمیل سخنان خود گفت : این دستگاه قادر است که آزمایشهای متنوعی از قبیل قند،اوره،کراتنین،چربی و آزمایشهای آنزیمی و کبدی را انجام دهد.

\n\n

محمدعلی تمدن در ادامه افزود: خدمات آزمایشگاهی با سرعت و دقت بیشتری به مردم ارائه خواهد شد و همچنین  کم شدن  ارجاع به بخش خصوصی و از نظر اقتصادی نیز بار مالی کمتری را برای مردم این مناطق در برخواهد داشت .

\n\n

تمدن یادآورشد: آزمایشگاه مرکزی شهرستان دشتستان، هم اکنون برای انجام آزمایشات از این دستگاه استفاده میکنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر