جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی شب گذشته دچار عارضه قلبی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی نژاد که طی چند روز گذشته در تهران و دشتستان در جلسات متعددی شرکت کرده بود در اثر فشار ناشی از کار و فعالیت، شب گذشته به طور ناگهانی دچار حمله قلبی شد.\n\nبوشهرنیوز در ادامه نوشت: وی که دیشب در برازجان حضور داشت بلافاصله به بیمارستان 17 شهریور این شهر منتقل و در بخش مراقبت های ویژه(سی سی یو) بستری گردید.\n\n
کد خبر: ۱۴۹۴۰
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

فکرشهر:  نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی شب گذشته دچار عارضه قلبی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی نژاد که طی چند روز گذشته در تهران و دشتستان در جلسات متعددی شرکت کرده بود در اثر فشار ناشی از کار و فعالیت، شب گذشته به طور ناگهانی دچار حمله قلبی شد.

\n\n

بوشهرنیوز در ادامه نوشت: وی که دیشب در برازجان حضور داشت بلافاصله به بیمارستان 17 شهریور این شهر منتقل و در بخش مراقبت های ویژه(سی سی یو) بستری گردید.

\n\n

موسوی نژاد به سی سی یو منتقل شد+عکس

\n\n

دیشب پس از انتقال موسوی نژاد به سی سی یو، مسئولین شهرستان از امام جمعه گرفته تا فرماندار دشتستان و شهردار برازجان برای عیادت از وی در بیمارستان حاضر و از روند درمانی نماینده دشتستان مطلع شدند.

\n\n

این پایگاه خبری در پایان آورده است: صبح امروز حال عمومی موسوی نژاد روبه بهبود رفته و در حال حاضر از وضعیت نسبتا خوبی برخوردار است.

\n\n

موسوی نژاد به سی سی یو منتقل شد+عکس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر