جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول روابط عمومی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد ساعاتی پیش از بیمارستان ترخیص شد و هم‌اکنون وضعیت جسمانی مساعدی دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، ایمان خوشقدم پیرامون وضعیت نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیگیری مراحل درمان حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد بلافاصله پس از عارضه قلبی در بیمارستان 17 شهریور برازجان آغاز شد و وی پس از انجام بخشی از اقدامات پزشکی برای ادامه درمان به بیمارستان قلب الزهرای شیراز منتقل شد.
کد خبر: ۱۴۹۸۶
جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۷

فکرشهر: مسئول روابط عمومی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد ساعاتی پیش از بیمارستان ترخیص شد و هم‌اکنون وضعیت جسمانی مساعدی دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ایمان خوشقدم پیرامون وضعیت نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیگیری مراحل درمان حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد بلافاصله پس از عارضه قلبی در بیمارستان 17 شهریور برازجان آغاز شد و وی پس از انجام بخشی از اقدامات پزشکی برای ادامه درمان به بیمارستان قلب الزهرای شیراز منتقل شد.

\n\n

وی اضافه کرد: در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه انجام آزمایشات و معاینات مختلف درمانی برای تشخیص وضعیت جسمانی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بوده‌ایم.

\n\n

مسئول روابط عمومی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد هم‌اکنون وضعیت جسمانی مساعدی دارد و با موافقت پزشک معالج از بیمارستان ترخیص شد.

\n\n

خوشقدم عنوان کرد: هم‌اکنون حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد در حال عزیمت به حوزه انتخابیه است و با جدیت برنامه‌های خود در راستای خدمت به مردم پیگیری می‌کند.

\n\n

وی افزود: از ابتدای بستری شدن نماینده مردم دشتستان در مجلس در بیمارستان تاکنون، مردم و مسئولان شهرستان دشتستان و استان بوشهر به طور مکرر با حضور در بیمارستان یا از طریق تماس تلفنی پیگیر وضعیت حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد بودند که لازم است از تک تک این عزیزان تقدیر کنیم.

\n\n

بر اساس گزارش فارس، حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد که روز گذشته برای انجام مأموریت‌های درون استانی به حوزه انتخابیه خود مراجعه کرده بود، دچار عارضه قلبی و در بخش مراقبت‌های ویژه (سی‌.سی‌.یو) بیمارستان هفده شهریور برازجان بستری شده بود و امروز برای ادامه درمان به بیمارستان قلب الزهرای شیراز منتقل شده بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر