چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر گفت: بعد از حادثه منا ۹ نفر از حجاج استان بوشهر مفقود شدند که تاکنون ۲ نفر از آن‌ها به نام‌های محمد عبداللهی و محمد علی‌پور پیدا شده و اطلاعی از سرنوشت دیگر حجاج نیست.\n\nبه گزارش فکرشهر، مهدی صداقت با تسلیت جان باختن حاجیان در سرزمین امن الهی اظهار داشت: فاجعه‌ دلخراش و مصیبت‌ بار دیروز در سرزمین منا که در آن جمع کثیری از حاجیان جان باختند، اندوهی بزرگ برای مسلمانان پدید آورد.
کد خبر: ۱۴۹۹۸
جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: جانشین مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر گفت: بعد از حادثه منا ۹ نفر از حجاج استان بوشهر مفقود شدند که تاکنون ۲ نفر از آن‌ها به نام‌های محمد عبداللهی و محمد علی‌پور پیدا شده و اطلاعی از سرنوشت دیگر حجاج نیست.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهدی صداقت با تسلیت جان باختن حاجیان در سرزمین امن الهی اظهار داشت: فاجعه‌ دلخراش و مصیبت‌ بار دیروز در سرزمین منا که در آن جمع کثیری از حاجیان جان باختند، اندوهی بزرگ برای مسلمانان پدید آورد.

\n\n

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای شش کاروان به تعداد 796 نفر زائر خانه خدا  است گفت: در حادثه ناگوار سرزمین منا  9 نفر از حجاج استان بوشهر مفقود شدند که 2 تن از آنها به نام‌های "محمد عبداللهی" و "محمد علی‌پور" از کاروان عبدالرسول میگلی‌نژاد به شماره کاروان 16133 پیدا شدند.

\n\n

به نوشته ی تسنیم، جانشین حج و زیارت استان بوشهر با بیان اینکه اطلاعی از سرنوشت دیگر حجاج مفقود شده بوشهری نیست، تاکید کرد: تیم‌هایی برای یافتن دیگر حجاج مفقود شده استان بوشهر فعال شده‌اند که نتیجه را به اطلاع مردم شریف استان بوشهر رسانده می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر