پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ توضیحات مدیر برق دشتستان پیرامون مبلغ بالای قبوض؛
فکرشهر: مدیریت برق شهرستان دشتستان پیرامون قبوض برق اخیر توضیحاتی عنوان کرد و ...
کد خبر: ۱۵۰۱۷
جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: مدیریت برق شهرستان دشتستان پیرامون قبوض برق اخیر توضیحاتی عنوان کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد زمانی در دیدار با فعالان مدنی و اصحاب رسانه گفت: مقدار انرژی تحویلی به شهرستان در تابستان امسال، 5/364 مگاوات بوده است که این مقدار حدود 50 مگاوات یعنی 5/15 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و همین مورد باعث کم شدن قطعی برق در فصل گرما گردید.

\n\n

وی درخصوص قبوض اخیر خانگی و بالا بودن مبلغ پرداختی عنوان داشت: تعرفه برق در نقاط سردسیر و گرمسیر متفاوت است و مناطق گرمسیر نیز به منطقه 1 و 2 و 3 تقسیم می شوند و دشتستان در منطقه 1 قرار گرفته است که کمترین قیمت را شامل می شود، البته باید این را در نظر گرفت که پول برق امسال 10 درصد افزایش پیدا کرده است.

\n\n

زمانی ادامه داد: نرخ مصرفی که برای خانوارها در نظر گرفته شده است ماهیانه است اما قبوض دوماه ه صادر می گردد که این موضوع در مواردی باعث ابهام برای مصرف کنندگان شده است.

\n\n

زمانی اضافه کرد: کنتور 70 هزار مشترک خانگی در شهرستان توسط مامورین ما قرائت شده است که در این بین 63/7 درصد افراد قبض آن ها کمتر از 60 هزار تومان است.

\n\n

وی ادامه داد: مقدار 32/3 درصد مشترکین قبض بین 60 تا 120 هزار تومان و 2/9 درصد نیز قبوض بین 120 تا 200 هزار تومان را دریافت نموده اند.

\n\n

مدیریت برق دشتستان افزود: خانوارهایی که مبلغ بالای 200 هزار تومان برای آن ها صادر شده است حدود 1 درصد از مشترکین یعنی حدود 750 نفر را در بر می گیرند.

\n\n

زمانی در پایان ضمن درخواست از مردم برای مدیریت مصرف گفت: اکثر مواردی که قبوض بالا برای آن ها صادر گردیده است، منازلی هستند که از کولر ایستاده استفاده می کنند و توصیه می شود که از این کولرها استفاده نگردد چون مصرف بالایی دارند.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر