سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از بازداشت امدادگر ایرانی که مشغول مستندسازی و تهیه عکس از اجساد در مکه بود، خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سیدعلی مرعشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره بازداشت یکی از امدادگران ایرانی که مشغول تهیه عکس و فیلم از اجساد در مکه مکرمه بود، اظهار کرد: یکی از امدادگران ایرانی که به دلیل مستندسازی از اجساد در مکه مکرمه، فیلم و عکس تهیه می‌کرد و هدفش کمک به شناسایی اجساد بوده، توسط نیروی پلیس عربستان سعودی بازداشت شد و همچنین دوربین و عکس‌های وی ضبط شد.
کد خبر: ۱۵۰۴۲
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۵

فکرشهر: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از بازداشت امدادگر ایرانی که مشغول مستندسازی و تهیه عکس از اجساد در مکه بود، خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سیدعلی مرعشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره بازداشت یکی از امدادگران ایرانی که مشغول تهیه عکس و فیلم از اجساد در مکه مکرمه بود، اظهار کرد: یکی از امدادگران ایرانی که به دلیل مستندسازی از اجساد در مکه مکرمه، فیلم و عکس تهیه می‌کرد و هدفش کمک به شناسایی اجساد بوده، توسط نیروی پلیس عربستان سعودی بازداشت شد و همچنین دوربین و عکس‌های وی ضبط شد.

\n\n

وی در ادامه با بیان اینکه "هر شخصی که در مکه از اجساد فیلم و عکس تهیه می‌کرد، دوربینش را ضبط می‌کردند"، افزود: علاوه بر اینکه امدادگر ایرانی بازداشت شد، دوربین مرکز پزشکی حج هم توسط مأموران پلیس سعودی ضبط شد.

\n\n

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در نهایت با تلاش مرکز پزشکی حج، امدادگر ایرانی که بازداشت شده بود، آزاد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر