جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: نماینده وزیر آموزش و پرورش در نشستی از تدبیر استاندار بوشهر در توجه به مسائل آموزش و پرورش و اهتمام به حل مشکلات حوزه تعلیم و تربیت تقدیر کرد. به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، کریم جعفری گفت:  مشاور و نماینده وزیرآموزش و پرورش به اتفاق مدیرکل آموزش و پرورش به دیدار استاندار بوشهر رفتند و در این دیدار میرشاه ولد مشاور وزیر، مراتب تقدیر و تشکر وزیر آموزش و پرورش از تدبیر و درایت استاندار بوشهر در توجه به مسائل آموزش و پرورش و اهتمام حوزه تعلیم و تربیت دراستان را ابراز کردند. 
کد خبر: ۱۵۰۷
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۰

فکرشهر: مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: نماینده وزیر آموزش و پرورش در نشستی از تدبیر استاندار بوشهر در توجه به مسائل آموزش و پرورش و اهتمام به حل مشکلات حوزه تعلیم و تربیت تقدیر کرد.
 
به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، کریم جعفری گفت:  مشاور و نماینده وزیرآموزش و پرورش به اتفاق مدیرکل آموزش و پرورش به دیدار استاندار بوشهر رفتند و در این دیدار میرشاه ولد مشاور وزیر، مراتب تقدیر و تشکر وزیر آموزش و پرورش از تدبیر و درایت استاندار بوشهر در توجه به مسائل آموزش و پرورش و اهتمام حوزه تعلیم و تربیت دراستان را ابراز کردند.
 
وی  با تاکید بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم هفته معلم ابراز کرد: توسعه، رشد و بالندگی کشور و استان بوشهر نیازمند توجه جدی به مقوله آموزش، تعلیم، و تربیت است و مدیریت استان در رفع مشکلات بخش آموزش و احترام به شان و منزلت مقام معلم و امور جامعه گرانقدر فرهنگی حساسیت و توجه جدی دارند.
 
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر افزود: دکتر سالاری استاندار محترم بوشهر در راستای رعایت حرمت جامعه فرهنگی و تحقق وحدت و همدلی در بین اقشار و آحاد مختلف جامعه دستور داد رئیس آموزش و پرورش دیلم مجددا درهمان سمت به خدمت به مردم و فرهنگیان این منطقه ادامه دهند.
 
گفتنی است که پیش از این با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش در استان دوره مسئولیت رئیس آموزش و پرورش دیلم به دلیل نقص در فرآیند هماهنگی لازم در انتصاب پایان داده شده بود که با تدبیر استاندار، مجددا در همان سمت مشغول بکار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر