پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
راه هایی متفاوت برای دریافت اخبار فکرشهر؛
فکرشهر: پایگاه خبری تحلیلی فکرشهر در راستای رسالت خود مبنی بر اطلاع رسانی، گروه های خبری را در واتس آپ، اینستاگرام، توئیتر و فیس بوک ایجاد کرده و به تازگی نیز کانال خبری خود در تلگرام را راه اندازی نموده است...
کد خبر: ۱۵۰۷۱
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

فکرشهر: پایگاه خبری تحلیلی فکرشهر در راستای رسالت خود مبنی بر اطلاع رسانی، گروه های خبری را در واتس آپ، اینستاگرام، توئیتر و فیس بوک ایجاد کرده و به تازگی نیز کانال خبری خود در تلگرام را راه اندازی نموده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، اپلیکیشن تلگرام در نسخه تازه خود قابلیتی بسیار کلیدی برای رسانه‌ها ارائه کرده که از امکانات جدیدی، هم برای رسانه‌ها و هم برای مخاطبان، بهره می‌برد و بر همین اساس پایگاه خبری تحلیلی فکرشهر نیز نخستین پایگاه اطلاع رسانی استان بوشهر است که این کانال را ایجاد نموده است.

\n\n

برای عضویت در کانال خبری فکرشهر باید برنامه ی تلگرام را بر سیستم خود داشته باشید و البته آن را ارتقاء دهید چرا که قابلیت کانال خبری به تازگی به این اپلیکیشن اضافه شده است.

\n\n

مخاطبان می‌توانند پس از ارتقاء نسخه تلگرام در گوشی، تبلت یا کامپیوتر خود، به آدرس https://telegram.me/fekrshahr مراجعه کنند و پس از باز شدن صفحه کانال با کلیلک کردن بر روی گزینه join که در پایین صفحه قرار دارد، در کانال رسمی فکرشهر در تلگرام عضو شوند.

\n\n

این کانال‌ها دارای آدرس اینترنتی دائمی هستند و اعضای جدید هر کانال به محض ورود می‌توانند کلیه مطالب ارسالی در آن را مرور کنند.

\n\n

در کانال‌های تلگرامی، اعضا نمی‌توانند نام و پروفایل دیگر اعضا را ببینند و همچنین متوجه نمی‌شوند که چه کسی به کانال اضافه یا از آن خارج شده است. بدین ترتیب امکان ایجاد مزاحمت‌های گاه و بیگاه نیز وجود نخواهد داشت.

\n\n

همچنین کاربرانی که علاقه مند به دریافت لینک مهم ترین اخبار استان بوشهر، ایران و جهان از طریق واتس آپ می باشند، می توانند با ارسال پیام بدون متن در واتس آپ به شماره ی 09302957241، لینک مهم ترین اخبار فکرشهر را به صورت روزانه دریافت نمایند.

\n\n

پیشتر نیز صفحات رسمی فکرشهر در توئیتر و اینستاگرام و فیس بوک راه‌اندازی شده بود، که لینک هرکدام در زیر می‌آید:

\n\n

لینک صفحه رسمی فکرشهر در توئیتر: https://twitter.com/fekrshahr

\n\n

لینک صفحه رسمی فکرشهر در اینستاگرام: https://instagram.com/fekrshahr

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر