چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر امور اراضی استان بوشهر گفت: با اجرای حکم قلع و قمع تغییر کاربری اراضی در تنگستان بناها و ساختمان‌های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی شهرستان تنگستان با حضور دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان یاد شده تخریب شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد صحراکار بعدازظهر امروز در تخریب ساختمان‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی تنگستان اظهار داشت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است که با متخلفان در این حوزه برخورد قانونی می‌شود.\n\n
کد خبر: ۱۵۱۰۵
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: مدیر امور اراضی استان بوشهر گفت: با اجرای حکم قلع و قمع تغییر کاربری اراضی در تنگستان بناها و ساختمان‌های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی شهرستان تنگستان با حضور دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان یاد شده تخریب شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد صحراکار بعدازظهر امروز در تخریب ساختمان‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی تنگستان اظهار داشت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است که با متخلفان در این حوزه برخورد قانونی می‌شود.

\n\n

\n\n

به نوشته ی تسنیم، وی با بیان اینکه مأموران جهاد کشاورزی در صورت مشاهده‌ هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی بدون مجوز بناها را با حکم دادگستری تخریب می‌کنند گفت: با هدف صیانت از اراضی زراعی ، باغی و جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز در اجرای قانون مصوب در این زمینه هر گونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی به صورت غیر مجاز ممنوع است و ساختمان‌ها با حکم دادگستری تخریب می‌شود.

\n\n

مدیر امور اراضی استان بوشهر  تاکیدکرد: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و جلوگیری از خرد شدن اراضی و تداوم بهره‎وری هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در خارج از محدوده قانونی شهرها و شهرک‌ها به جز در مواردی که مجوز قانونی آن صادر شده باشد ممنوع است.

\n\n

صحراکار از  اجرای حکم قلع و قمع تغییر کاربری اراضی در تنگستان خبرداد و گفت: بناها و ساختمان‌های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی شهرستان تنگستان با  اجرای حکم قلع و قمع تغییر کاربری اراضی با حضور دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان یاد شده تخریب شد.

\n\n

وی گفت: حفظ کاربری اراضی کشاورزی یکی از مهم‎ترین اولویت‎های کاری این مدیریت است که در این راستا ضمن اصلاح ساختارها و قوانین، با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌‎شود.

\n\n

مدیر امور اراضی استان بوشهر تصریح کرد: در آینده نزدیک تعداد دیگری از احکام تخریب واحدهای ساختمانی صادره از محاکم قضایی تنگستان اجرا می‌شود.

\n\n

صحراکار با اشاره به اینکه هر گونه ساخت و ساز واحداث بنا در اراضی کشاورزی و یا تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است  بیان کرد: به استناد قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‎ها از صاحبان و مالکین اراضی کشاورزی درخواست می‏شود قبل از هر گونه ساخت و ساز واحداث بنا در اراضی کشاورزی و یا تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محل وقوع ملک و یا مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر مراجعه و از کمیسیون تبصره 1 ماده 1 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‎ها مستقر در مدیریت امور اراضی مجوز اخذ کنند در غیر این صورت عمل آنها خلاف و با متخلف از طریق محاکم محترم قضایی برخورد قانونی به عمل می‎آید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر