پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه های هواشناسی، شرایط جوی این استان از امروز تا روزچهارشنبه هفته جاری ناپایدار است.\n\nبه گزارش فکرشهر، پیام مساعدی افزود: دراین مدت افزایش ابر، بارش های خفیف و پراکنده و تند باد لحظه ای برای این استان پیش بینی می شود.\n\nوی با بیان اینکه در 24 ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس 30 تا 90 سانتی متر خواهد بود اضافه کرد: در مدت یاد شده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و بارش پراکنده باران پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۵۱۴۱
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۴

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه های هواشناسی، شرایط جوی این استان از امروز تا روزچهارشنبه هفته جاری ناپایدار است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی افزود: دراین مدت افزایش ابر، بارش های خفیف و پراکنده و تند باد لحظه ای برای این استان پیش بینی می شود.

\n\n

وی با بیان اینکه در 24 ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس 30 تا 90 سانتی متر خواهد بود اضافه کرد: در مدت یاد شده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و بارش پراکنده باران پیش بینی شده است.

\n\n

مساعدی اادامه داد: دراین مدت جهت وزش باد متغیر و بیشتر به سمت شمال غربی خواهد بود.

\n\n

وی یادآورشد: در شبانه روز گذشته بیشترین دما در استان بوشهر مربوط در شهر برازجان با 41 درجه سانتیگراد و کمترین دما نیز در جم 23 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

\n\n

کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر به ایرنا گفت: در این مدت شهر بوشهر با 84 درصد و جم و برازجان با 11 درصد بیشترین و کمترین میزان رطوبت را به خود اختصاص داده اند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر