جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مراسم خاطره گویی دفاع مقدس با حضور جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در حسینیه اعظم شهر برازجان برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، فرمانده سابق تیپ تفنگداران 13 حضرت امیر (ع) منطقه دوم ندسا در این مراسم در حسینیه اعظم برازجان گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین دستاورد خانواده شهداست.
کد خبر: ۱۵۱۵۵
سه‌شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

فکرشهر: مراسم خاطره گویی دفاع مقدس با حضور جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در حسینیه اعظم شهر برازجان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرمانده سابق تیپ تفنگداران 13 حضرت امیر (ع) منطقه دوم ندسا در این مراسم در حسینیه اعظم برازجان گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین دستاورد خانواده شهداست.

\n\n

سرهنگ پاسدار محمد صابر با تبریک هفته دفاع مقدس بیان داشت: تنها کسانی می توانند امروز مدعی انقلاب ما باشند که برای تداوم این انقلاب، فرزندان خود را هدیه کردند و از همه شما و بخصوص خانواده معظم شهدا میخواهم که امروز نیز همچون گذشته پشت سر ولایت باشید چرا که شهدای ما نیز به همین راه رفته و همواره گوش به فرمان امام خمینی (ره) بودند.

\n\n

فرمانده ناوتیپ امیرالمؤمنین (ع) استان بوشهر در دوران دفاع مقدس نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران در دنیا کار عظیمی انجام داد چرا که اگر به تاریخ جنگ های عالم نگاهی بیندازیم می بینیم هر جنگی که تاکنون در دنیا رخ داده است هر طرف جنگ در آن دارای پشتیبانانی بوده اند امّا تنها جنگی که همه کشورها در آن، یک طرف جنگ را حمایت می کردند، جنگ تحمیلی بود.

\n\n

خدانظر قاسمی در ادامه به ارائه آماری از تجهیزات عراق در دوران دفاع مقدس پرداخته و تصریح کرد: رزمندگان ایران در مقابل ارتش تا دندان مسلح عراق با حمایت های دول غربی و آمریکا جنگی نابرابر و دفاعی جانانه کردند.

\n\n

قاسمی اضافه کرد: نیروهای عراق در دریا در همان ابتدای جنگ متلاشی شدند امّا شرق و غرب هم در دریا و هم در سایر تجهیزات، صدام را حمایت کردند تا جایی که نفت عراق را برایش حمل می کردند امّا با وجود همه این مسائل به برکت خون شهدا توانستیم بر دشمن پیروز شویم.

\n\n

در حاشیه این مراسم رحیم بحرینی و محراب بنافی از رزمندگان و آزادگان عملیات های کربلای چهارو و پنج به بیان خاطره دوران جنگ پرداختند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر