سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: غرفه شبکه بهداشت و درمان دشتستان در نمایشگاه معبر نور که به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس در حسنیه اعظم برازجان برپا شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ،در نمایشگاه معبر نور که به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان برگزار شده است،شبکه بهداشت و درمان نیز اقدام به برپایی غرفه ای در این نمایشگاه کرده است.
کد خبر: ۱۵۱۵۶
سه‌شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

فکرشهر: غرفه شبکه بهداشت و درمان دشتستان در نمایشگاه معبر نور که به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس در حسنیه اعظم برازجان برپا شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ،در نمایشگاه معبر نور که به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان برگزار شده است،شبکه بهداشت و درمان نیز اقدام به برپایی غرفه ای در این نمایشگاه کرده است.

\n\n

در این نمایشگاه  که در قالب 40 غرفه تا هفت مهرماه همه روزه از ساعت 8 تا 11 شب  پذیرای بازدیدگنندگان است ،صحنه هایی از مقاومت وپیروزی رزمندگان اسلام به صورت ماکت و تجهیزات نظامی به نمایش گذاشته شده است.

\n\n

فرمانده بسیج اداری شهدای گمنام شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،قیصر ترکزاده در این باره گفت: شبکهبهداشت و درمان دشتستان در این نمایشگاه ، با ارائه پوستر و بنر ، عملکرد خود را  در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته است.

\n\n

ایشان همچنین گفت :در غرفه شبکه بهداشت و درمان به مناسبت روز جهانی قلب که همزمان با هفته دفاع مقدس میباشد ،خدماتی نظیر گرفتن فشارخون ،نمایه توده بدنی (BMI) ،مشاوره تغذیه و توزیع تراکت و بروشور در خصوص موضوعات مختلف توسط کارشناسان بهداشتی  ارائه می شود .

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر