جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، همایش بزرگ کوثر در دشتستان برگزار شد.به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در آیین برگزاری همایش بزرگ کوثر در برازجان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین سایر ادیان الهی است و عمل به دستورات اسلام امری لازم است.ارسلان زارع افزود: کتاب قرآن رمز سعادت و موفقیت انسان است و عمل به دستورات این کتاب الهی موجبات سعادت اخروی و دنیوی می‌شود.فرماندار دشتستان با تاکید بر اهمیت تبیین شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) خاطرنشان کرد: مشی اساسی حضرت زهرا(س) در همه مراحل زندگی بر اساس خشنودی خداوند بود.
کد خبر: ۱۵۱۶
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، همایش بزرگ کوثر در دشتستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در آیین برگزاری همایش بزرگ کوثر در برازجان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین سایر ادیان الهی است و عمل به دستورات اسلام امری لازم است.

ارسلان زارع افزود: کتاب قرآن رمز سعادت و موفقیت انسان است و عمل به دستورات این کتاب الهی موجبات سعادت اخروی و دنیوی می‌شود.

فرماندار دشتستان با تاکید بر اهمیت تبیین شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) خاطرنشان کرد: مشی اساسی حضرت زهرا(س) در همه مراحل زندگی بر اساس خشنودی خداوند بود.

زارع افزود: گفتار و رفتارهای آن شخصیت فرهیخته باید بیشتر در جامعه ترویج شود و بانوان ما به‌ویژه دختران بیشتر از سیره آن حضرت بهره بگیرند.

وی اضافه کرد: بدون تردید حضرت فاطمه(س)، اسوه‌ای بی‌بدیل برای زنان عالم است و زندگی مشترک ایشان با حضرت علی(ع) نمونه‌ای برجسته برای تحکیم بنیان خانواده است.

فرماندار دشتستان گفت: ایجاد فضای لازم برای حضور بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه در سطح شهرستان از برنامه‌های مدیریت ارشد شهرستان است.

زارع تاکید کرد: به لحاظ توانایی و اثرگذاری زنان سعی خواهیم کرد مسیر و تمهیدات لازم را برای نقش‌آفرینی آنها در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی فراهم کنیم.

در این آیین، برنامه‌های متنوعی در بزرگداشت حضرت فاطمه زهرا(س) اجرا شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر