چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بمناسبت هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی، مانور خودرویی باحضور آتش نشانان شهرداری گناوه و دیگر دستگاههای ذی ربط اجرا شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، در این برنامه که از گلزار شهدای گناوه و ادای احترام به شهدا آغاز و پس از عبور از نقاط مهم شهر تا یادمان شهدای گمنام به پایان رسید، آتش نشانان و دستگاههای امدادی و انتظامی این روز را گرامی داشتند.\n\nروح اله ملک زاده مسوول روابط عمومی شهرداری گناوه در این برنامه گفت: این مانور به منظور گرامیداشت روز آتش نشانی و بالابردن توان نیروهای آتش نشان و دیگر دستگاههای امدادی در برابر حوادث برگزار شده است.
کد خبر: ۱۵۱۷۲
سه‌شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: بمناسبت هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی، مانور خودرویی باحضور آتش نشانان شهرداری گناوه و دیگر دستگاههای ذی ربط اجرا شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این برنامه که از گلزار شهدای گناوه و ادای احترام به شهدا آغاز و پس از عبور از نقاط مهم شهر تا یادمان شهدای گمنام به پایان رسید، آتش نشانان و دستگاههای امدادی و انتظامی این روز را گرامی داشتند.

\n\n

روح اله ملک زاده مسوول روابط عمومی شهرداری گناوه در این برنامه گفت: این مانور به منظور گرامیداشت روز آتش نشانی و بالابردن توان نیروهای آتش نشان و دیگر دستگاههای امدادی در برابر حوادث برگزار شده است.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر