سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
حادثه ی غمناک زندان آباده؛
فکرشهر: حادثه ی غمناک زندان آباده، 5 سرباز و درجه دار را به کام مرگ کشاند که سه نفر از این سربازان دشتستانی بودند...
کد خبر: ۱۵۱۷۴
سه‌شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: حادثه ی غمناک زندان آباده، 5 سرباز و درجه دار را به کام مرگ کشاند که سه نفر از این سربازان دشتستانی بودند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دقایقی بعد از اذان صبح سحرگاه روز یکشنبه، 5 مهرماه 94 ـ  یکی از سربازان وظیفه زندان آباده در به علت نامعلومی اقدام به تیراندازی نمود که در پی این حادثه پاسیار نوذر احمدی و چهار نفر از سربازان وظیفه به نام های حسن حیدری، عرفان محمدی، صادق زنگنه و عرفان طباطبایی جان خود را از دست دادند.

\n\n

 نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: مشکلات روحی و اختلاف سلیقه یک سرباز با برخی سربازان مستقر در زندان آباده ، باعث کشته شدن 5 سرباز و زخمی شدن یکی دیگر از سربازان شد.

\n\n

وحید زارع اضافه کرد: پنج کشته اهل شهرستان آباده بودند و یک زخمی اهل پاسارگاد بوده که به شدت زخمی شده است.

\n\n

پس از انتشار این خبر، گفته شد که سه تن از کشته شدگان از شهروندان بخش ارم شهرستان دشتستان می باشند، موضوعی که قبلا از سوی نماینده ی مردم آباده در مجلس رد شده بود، چرا که به گفته ی وی کشته شده ها همگی از شهرستان آباده می باشند.

\n\n

بررسی های خبرنگار فکرشهر مشخص کرد، سه تن از جان باختگان در این حادثه به نام های نوذر احمدی (افسر)، عرفان محمدی و صادق زنگنه (سرباز)، از عشایر ساکن دهرود در بخش ارم هستند و خانواده های انان در حال حاضر در آباده به سر می برند.

\n\n

به نظر می رسد، نام این سه نفر هم در شهرستان دشتستان و هم در آباده به عنوان اهالی ثبت شده است و در حالی که گفته شده بود، اجساد جان باختگان روز چهارشنبه در ارم تشییع و تدفین می شود، خبر می رسد که این آیین قرار است در آباده انجام گیرد.

\n\n

به نوشته ی خبرگزاری ها، هر چند هنوز اطلاعات زيادي درباره اين حادثه منتشر نشده اما اظهارات بخشدار آباده نشان مي‌دهد در جيب ضارب قرص اعصاب و روان كشف شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر