سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
تایید خبر فکرشهر:
فکرشهر: جانشین حج و زیارت استان بوشهر گفت: شش نفر از حجاج استان بوشهر در واقعه سرزمین منا در مکه مکرمه مفقود شدند که تاکنون فوت دو نفر از آنان تایید به نام علی گمارلو و محمد کامل تایید شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، مهدی صداقت با تسلیت واقعه منا که منجر به جان باختن عده‎ای از حجاج شدند اظهار داشت: در این حادثه شش تن از حجاج استان بوشهر مفقود شدند که تاکنون جسد 2 تن از مفقودان شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۵۱۹۹
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

فکرشهر: جانشین حج و زیارت استان بوشهر گفت: شش نفر از حجاج استان بوشهر در واقعه سرزمین منا در مکه مکرمه مفقود شدند که تاکنون فوت دو نفر از آنان تایید به نام علی گمارلو و محمد کامل تایید شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهدی صداقت با تسلیت واقعه منا که منجر به جان باختن عده‎ای از حجاج شدند اظهار داشت: در این حادثه شش تن از حجاج استان بوشهر مفقود شدند که تاکنون جسد 2 تن از مفقودان شناسایی شده است.

\n\n

وی با بیان اینکه فوت علی گمارلو از شهرستان کنگان و محمد کامل از جم  تایید شد به تسنیم گفت: این دو زائر در واقعه منا جان باخته‎اند و از اعضای کاروان 16133 به مدیریت رسول میگلی‌نژاد هستند.

\n\n

جانشین حج و زیارت استان بوشهر تصریح کرد: اطلاعی از سرنوشت 4 تن از حجاج دیگر مفقود شده استان بوشهر  نیست که دراین رابطه تیم‌هایی برای بررسی وضعیت حجاج مفقود شده در مناطق مختلف عربستان فعال شده‎اند.

\n\n

صداقت زمان بازگشت حجاج به بوشهر را تشریح کرد و افزود: 21 تا 23 مهرماه حجاج استان بوشهر بوسیله چهار پرواز از جده  به  فرودگاه بوشهر برمی‌گردند.

\n\n

پایگاه خبری تحلیلی فکرشهر، روز دوشنبه از مرگ دومین زائر کاروان های بوشهر در حج امسال خبر داده بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر