دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سید مهدی موسوی‌نژاد گفت: یکی از اقدامات مهمی که در بودجه سال 94 صورت گرفت توجه به راه‌های روستایی و ایمن‌کردن آنها بود، راه‌هایی که محل عبور و مرور روستاییان است.\n\nبه گزارش فکرشهر، وی در گفت و گو با خبرگزاری مجلس، با بیان اینکه جمعیت روستایی از حداقل امکانات برخوردارند، افزود: روستاییان از زیرساخت‌های رفاه شهری برخوردار نیستند و یکی از مشکلات عمران روستایی در حوزه اجرا موازی‌کاری بین نهادهای مختلف است.
کد خبر: ۱۵۲۰۰
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: سید مهدی موسوی‌نژاد گفت: یکی از اقدامات مهمی که در بودجه سال 94 صورت گرفت توجه به راه‌های روستایی و ایمن‌کردن آنها بود، راه‌هایی که محل عبور و مرور روستاییان است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، وی در گفت و گو با خبرگزاری مجلس، با بیان اینکه جمعیت روستایی از حداقل امکانات برخوردارند، افزود: روستاییان از زیرساخت‌های رفاه شهری برخوردار نیستند و یکی از مشکلات عمران روستایی در حوزه اجرا موازی‌کاری بین نهادهای مختلف است.

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، جاده‌های بین روستایی و روستاها به شهرها باید ایمن‌سازی شود.

\n\n

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید قیر رایگان در اختیار روستاها قرار گیرد، گفت: با این حرکت شاهد جنبش در خدمات‌رسانی و عمران راه‌های روستایی خواهیم بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر