سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان از تولید 445 هزار تن محصول کشاورزی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۲۵
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸


به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در نشست بررسی مشکلات کشاورزی دشتستان اظهار داشت: دشتستان از لحاظ کشاورزی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی دارد که باید به‌طور ویژه مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به سطح بالای زیر کشت کشاورزی دشتستان خاطرنشان کرد: با انجام برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت کشاورزی دشتستان دشتستان نه تنها باید قطب مهم کشاورزی استان بلکه باید به قطب کشاورزی جنوب کشور تبدیل شود.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: 118 هزار هکتار از اراضی دشتستان زیر کشت محصولات مختلف است و روز به روز شاهد افزایش میزان تولیدات کشاورزی هستیم.

زارع تصریح کرد: افزایش سطح کیفی تولیدات کشاورزی مورد تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم تا شاهد اعتلای کشاورزی منطقه باشیم.

وی بیان کرد: بهبود وضعیت آبیاری در دشتستان از دغدغه‌های مهم مسئولان است که امیدواریم با تدابیر لازم به نتایج مورد نظر برسیم.

فرماندار دشتستان از تولید 445 هزار تن محصول کشاورزی در دشتستان خبر داد و ابراز داشت: در یکسال اخیر بیش از 445 هزار تن انواع محصول در دشتستان تولید و برداشت شده است.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان نیز گفت: 9 مرکز خدمات کشاورزی در حال خدمت‌رسانی به قشر نجیب و تولیدگر کشاورزان در شهرستان دشتستان هستند.

حسین قیصری افزود: دشتستان با دارا بودن بیش از 4.5 میلیون اصله نخل و با تولید بیش از 445 هزار تن تولیدات انواع محصولات کشاورزی رتبه نخست در استان بوشهر داراست.

وی ابراز داشت: برای بهبود وضعیت معیشت کشاورزان تاکنون برنامه‌های خوبی اجرایی و عملیاتی شده که امیدوار هستیم با اهتمام سایر مسئولان به اهداف مورد نظر برسیم.

 

منبع: فارس

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر