سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: از هزارو800 واحد مسکونی کامل خسارت دیده از زلزله دشتستان کار ساخت و بازسازی 98 درصد آنها تکمیل و به پایان رسیده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، ارسلان زارع پنجشنبه در جمع مردم روستای راهدار دشتستان گفت:یکی از مناطقی که بر اثر زلزله خسارت بالایی به منازل آن وارد شد روستای راهدار بود.\n\nوی بیان داشت: به همت دولت تدبیر و امید و مشارکت خوب مردم و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازسازی مناطق زلزله شهرستان به نحو شایسته صورت گرفت.\n\nزارع تصریح کرد :از مجموع هزارو700 واحد مسکونی تعمیراتی نیز صد درصد آنها مورد بهره برداری قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۵۲۵۰
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: از هزارو800 واحد مسکونی کامل خسارت دیده از زلزله دشتستان کار ساخت و بازسازی 98 درصد آنها تکمیل و به پایان رسیده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع پنجشنبه در جمع مردم روستای راهدار دشتستان گفت:یکی از مناطقی که بر اثر زلزله خسارت بالایی به منازل آن وارد شد روستای راهدار بود.

\n\n

وی بیان داشت: به همت دولت تدبیر و امید و مشارکت خوب مردم و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازسازی مناطق زلزله شهرستان به نحو شایسته صورت گرفت.

\n\n

زارع تصریح کرد :از مجموع هزارو700 واحد مسکونی تعمیراتی نیز صد درصد آنها مورد بهره برداری قرار گرفته است.

\n\n

وی همچنین گفت: امور زیربنایی که بر اثر زلزله دشتستان خسارت دیدند اعم از معابر ،تاسیسات آب و شبکه های آبرسانی نیز بحمداله بازسازی آنها صورت گرفته است.

\n\n

زارع توجه به عمران و توسعه روستاها را از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید دانست.

\n\n

وی همچنین گفت:طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرستان در اولویت برنامه ها می باشد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، بر اثر زمین لرزه ای که با شدت 7/5 ریشتر در هفتم آذر سال 1292 در شهرستان دشتستان رخ داد ، هفت نفر کشته و تعداد زیادی از خانه های مردم و تاسیسات زیربنایی این منطقه آسیب دید که با سفر رئیس جمهوری وهیات دولت به استان بوشهر بازسازی مناطق زلزله زده این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر