پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همایش «عابد مخلص» به منظور تجلیل از حجت‌الاسلام محمد عابدی در روستای فاریاب شهرستان دشتستان برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعت جمعه‌شب در این آئین ضمن تسلیت به مناسبت حادثه منا، اظهار داشت: صداقت و درستکاری از مهمترین ویژگی‌های حجت الاسلام محمد عابدی است که این موضوع را به خوبی در صحبت با مردم این دیار می‌توان فهمید.
کد خبر: ۱۵۳۰۱
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: همایش «عابد مخلص» به منظور تجلیل از حجت‌الاسلام محمد عابدی در روستای فاریاب شهرستان دشتستان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعت جمعه‌شب در این آئین ضمن تسلیت به مناسبت حادثه منا، اظهار داشت: صداقت و درستکاری از مهمترین ویژگی‌های حجت الاسلام محمد عابدی است که این موضوع را به خوبی در صحبت با مردم این دیار می‌توان فهمید.

\n\n

حجت‌الاسلام داود نمازی اضافه کرد: کسب رضایت مردمی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و وقتی که در بین مردم به جایگاه شایسته‌ای دست می‌يابیم، علاوه بر رضایت خدا، مهر ما در دل مردم می‌نشیند و محبوبیت ما افزایش می‌یابد.

\n\n

\n\n

وی، میانه‌روی در سیاست برای همه مردم با تفکرات مختلف را به عنوان یکی از ویژگی‌های حجت‌الاسلام عابدی دانست و افزود: ساده‌زیستی و دوری از تکبر از دیگر ویژگی‌های این روحانی بزرگ است.

\n\n

حجت الاسلام نمازی تصریح کرد: حجت‌الاسلام عابدی با وجود سن بالای خود در کنار کودکان به علم‌آموزی می‌پردازند و این موضوع بیانگر دوری از تکبر و غرور در وجود ایشان است.

\n\n

صفا و صمیمیت از ویژگی‌های حجت‌الاسلام عابدی است

\n\n

مدیرعامل سازمان اقتصادی انرژی پارس نیز در این آئین با تجلیل از مقام حجت‌الاسلام عابدی، بیان کرد: صفا و صمیمیت از ویژگی‌های شخصیتی حجت‌الاسلام عابدی است که محبوبیت ایشان را بسیار بالا برده است.

\n\n

مهدی یوسفی که به عنوان شاگرد مکتب خانه شیخ محمدحسن عابدی پدر محمد عابدی بوده است، گفت: حجت‌الاسلام عابدی همواره رفتاری صادقانه و به دور از جناح‌بازی‌های سیاسی داشته است.

\n\n

وی به مقبولیت بالای حجت‌الاسلام عابدی در بین مردم اشاره و خاطرنشان کرد: حاج شیخ محمد عابدی  در دل مردم نفوذ کرده و وقتی بتوان همچون ایشان عمل کرد، چنین جلسه‌ای ترتیب داده می‌شود که در استان بی‌نظیر است.

\n\n

فاریاب

\n\n

مدیرعامل سازمان اقتصادی انرژی پارس در ادامه زندگی و رشد در روستا را برای خود یک افتخار دانست و گفت: مردم‌داری و اخلاق نیکوی این دیار زبان زد خاص و عام است.

\n\n

تجلیل از ۳۰ سال تلاش جهادی حجت‌الاسلام عابدی

\n\n

رئیس ستاد برگزاری همایش عابد مخلص نیز در این آئین با تسلیت به منابت حادثه منا، اظهار داشت: متاسفانه در حادثه منا شاهد بسیاری از مسلمانان جان خود را از دست دادند که بی‌تدبیری و بی‌لیاقتی آل سعود عامل اصلی بروز این حادثه بود.

\n\n

حجت الاسلام جواد اسماعیل‌نیا به اهداف برگزاری همایش «عابد مخلص» اشاره کرد و ادامه داد: در این همایش از ۳۰ سال تلاش خالصانه و صادقانه حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد عابدی تقدیر و تجلیل می‌کنیم.

\n\n

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام عابدی یک روحانی فاضل، مبلغ مخلص، مجاهد عرصه فرهنگ، معلم قرآن، معارف و اخلاق بود که شاگردان بسیاری را تحویل جامعه داده است.

\n\n

حجت الاسلام اسماعیل‌نیا با تقدیر از حضور مسئولان استانی و شهرستانی و مردم در این همایش، خاطرنشان کرد: تلاش‌های بسیار زیادی برای برگزاری این همایش صورت گرفته و افراد بسیاری در برگزاری آن همکاری داشته‌اند.

\n\n

\n\n

حجت اسلام محمد عابدی نیز در این آئین با تقدیر از ابراز لطف و محبت مردم فاریاب، اظهار داشت: همدلی و هم‌زبانی و همراهی با مردم یکی از مهمترین موضوعاتی است که یک روحانی باید مد نظر داشته باشد.

\n\n

به نوشته ی مهر، این همایش برای تجلیل از زحمات ۳۰ ساله حجت الاسلام محمد عابدی روحانی مستقر در فاریاب برگزار شد.

\n\n

در این همایش با حضور فرماندار دشتستان، نماینده مردم دشتستان در مجلس، نماینده مردم دشتی و تنگستان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، مشاور استاندار بوشهر، مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر، ائمه جماعات شهرستان‌های دشتستان و تنگستان، تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی و مردم شهرستان‌های دشتستان و تنگستان برگزار شد.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر