چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه بوشهر، گفت: با انتقال ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) از بوشهر به نجف اشرف ساخت ضریح خیمه‌گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) بر عهده استان بوشهر گذاشته شده است.
کد خبر: ۱۵۳۴۴
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۵

فکرشهر: امام جمعه بوشهر، گفت: با انتقال ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) از بوشهر به نجف اشرف ساخت ضریح خیمه‌گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) بر عهده استان بوشهر گذاشته شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر و و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، امروز(۱۲ مهر)، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: حادثه منا که منجر به کشته شدن زائران خانه خدا شد بیانگر بی تدبیری، سوء مدیریت، بی کفایتی، بی مسئولیتی و شاید توطئه‎گری آل سعود است.
\n 
\nوی با قدردانی از تدبیر و دوراندیشی رهبرمعظم انقلاب اسلامی بیان کرد: این تدبیر منجر به کاهش فشار آل سعود نسبت به حاجیان و تکریم به اجساد قربانیان این واقعه شد.
\n 
\nنماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه واقعه دلخراش منا مصیبت بزرگی به جهان اسلام وارد کرد افزود: این حادثه دلخراش مصیبت بزرگی به جهان اسلام وارد کرد به گونه‌ای که تمام مسلمانان را نگران کرده است.
\n 
\nآیت الله صفایی بوشهری، با اشاره به برگزاری مراسم یادبود جان باختگان حادثه منا در بوشهر بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره قربانیان حادثه منا مراسم یادبودی امشب در مسجد توحید شهر بوشهر برگزار و در آن جنایت‎های آل سعود محکوم می‌شود.
\n 
\nوی به بازسازی ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) در بوشهر پرداخت و بیان کرد: با تلاش ستاد بازسازی عتبات عالیات و مشارکت همه جانبه مردم ولایت مدار استان بوشهر این ضریح  ساخته و اکنون آماده انتقال برای نصب در نجف اشرف است.
\n 
\nامام جمعه بوشهر با قدردانی از ستاد بازسازی عتبات عالیات و همکاری مردم در ساخت این ضریح افزود: دو نیم ضریح حضرت عباس(ع) با وحدت، همدلی و تلاش مردم ولایت‌مدار استان بوشهر ساخته و رونمایی شد.
\n 
\nآیت الله صفایی بوشهری، از ساخت دو نیم ضریح دیگر در بوشهر خبرداد و تصریح کرد: با انتقال ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع) از بوشهر به نجف اشرف ساخت ضریح خیمه‌گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) بر عهده استان بوشهر گذاشته شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر