جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی هم پرواز با کارگردانی و تهیه کنندگی سلما بابایی فرزند سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی به پایان رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری ها، مجموعه هم پرواز شامل پنج قسمت 30 دقیقه ای از زندگی پنج شهید نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است که زندگی این خلبانان را به صورت داستانی به تصویر می کشد.\n\n\n\nاولین بخش این مجموعه با نام آخرین پرواز، داستان چگونگی به شهادت رسیدن شهید بیک محمدی، فروردین ماه سال جاری از شبکه دو سیما پخش شد.
کد خبر: ۱۵۴۱۹
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۶

فکرشهر: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی هم پرواز با کارگردانی و تهیه کنندگی سلما بابایی فرزند سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی به پایان رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری ها، مجموعه هم پرواز شامل پنج قسمت 30 دقیقه ای از زندگی پنج شهید نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است که زندگی این خلبانان را به صورت داستانی به تصویر می کشد.

\n\n

\n\n

اولین بخش این مجموعه با نام آخرین پرواز، داستان چگونگی به شهادت رسیدن شهید بیک محمدی، فروردین ماه سال جاری از شبکه دو سیما پخش شد.

\n\n

همچنین بخش دوم به نام شاهین سهند به سرگذشت شهادت حسین دل حامد برمی گردد که در شهر بوشهر و حوالی آن تصویربرداری شد و اکنون در مرحله صداگذاری است.

\n\n

چند سکانس از قسمت های پایانی این مجموعه تلویزیونی که طعمه نام دارد و مربوط به بخشی از زندگی خلبان جانباز محمد غلامحسینی است، در پایگاه مهرآباد و همچنین شهر مرزی نوسود در استان کرمانشاه تصویربردای شده است.

\n\n

حسن جوهرچی، افشین زعیم، سعید زارعی، محمدرضا غیاث آبادی، ابوالفضل همراه، سلمان فرخنده، مهرداد بنکداری، نساء ساری اصلانی، ترانه امینی پور و روح الله کمانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

\n\n

سلما بابایی پیشتر فیلم کوتاه دیوار و مستند سانتریفیوژ سلامت را ساخته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر