سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پیکر مرحوم عبدالرحمان لطیفی از قربانیان حادثه منا امروز در جزیره خارک تشییع و به خاک سپرده شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، وی از ساکنان اهل سنت جزیره خارگ است که با کاروان ویژه اهل سنت استان بوشهر به شماره 16011 به مدیریت علی رحمانی عازم سرزمین وحی شده بود. پیکر این زائر خانه خدا امروز در میان اندوه همشهریانش تشییع و در جوار شهدای جزیره همیشه مقاوم خارگ آرام گرفت. \n\nاستان بوشهر هفت قربانی در حادثه منا داشته که پیش از این دو قربانی در شهر جم خاکسپاری شد‌ه‌اند.
کد خبر: ۱۵۴۳۸
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

فکرشهر: پیکر مرحوم عبدالرحمان لطیفی از قربانیان حادثه منا امروز در جزیره خارک تشییع و به خاک سپرده شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، وی از ساکنان اهل سنت جزیره خارگ است که با کاروان ویژه اهل سنت استان بوشهر به شماره 16011 به مدیریت علی رحمانی عازم سرزمین وحی شده بود. پیکر این زائر خانه خدا امروز در میان اندوه همشهریانش تشییع و در جوار شهدای جزیره همیشه مقاوم خارگ آرام گرفت. 

\n\n

استان بوشهر هفت قربانی در حادثه منا داشته که پیش از این دو قربانی در شهر جم خاکسپاری شد‌ه‌اند.

\n\n

به گفته جانشین مدیر حج و زیارت استان بوشهر، مرحوم علی گمارلو از جان باختگان استان بوشهر در منا که درکنگان زندگی می‌کرد نیز به علت سکونت خانواده‌اش در قم، در این شهر خاکسپاری شده است.

\n\n

مهدی صداقت همچنین افزود: به این ترتیب اکنون پیکر سه حاجی استان بوشهر که در حادثه منا جان باختند یعنی خلیل فرخ، حسین عیوضی و عبدالعزیز نساج به بوشهر منتقل نشده که علت آن، شناسایی نشدن آنهاست.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر